Budowa ul. F. Mareckiego w Supraślu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa ul. F. Mareckiego w Supraślu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoSupraśl
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Supraśl
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-17
  • Numer ogłoszenia2017/2017/108767
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 108767 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.
Supraśl: Budowa ul. F. Mareckiego w Supraślu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 507101-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl, krajowy numer identyfikacyjny 5065914800000, ul. ul. Piłsudskiego  58, 16-030   Supraśl, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725, e-mail monika.kropiewnicka@suprasl.pl
Adres strony internetowej (URL): www.suprasl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ul. F. Mareckiego w Supraślu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy F. Mareckiego w Supraślu, gm. Supraśl. Zamówienie obejmuje wykonanie budowy ulicy F. Mareckiego w Supraślu – w tym: drogi gminnej o nr 105083B, ciągu pieszo-jezdnego, ciągu pieszego oraz kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z ul. F. Mareckiego do ul. 11 Listopada w Supraślu. W ramach robót przygotowawczych przewidziano rozebranie istniejącego budynku gospodarczego kolidującego z projektowanym zagospodarowaniem terenu. Ulica F. Mareckiego składa się z dwóch odcinków: 1. Odcinek I – ulica dł. 91,5 mb o szer. jezdni 5,5 mb. 2. Odcinek II – ulica dł. 90,5 mb o szer. jezdni 5,5 mb. Na końcu tego odcinka przewidziano miejsce do zawracania pojazdów o promieniu zewnętrznym 6,0 m. Ciąg pieszo-jezdny ma dł. 68 mb i szerokość 5,0 mb z uzupełnieniem nawierzchni do linii rozgraniczających. Pomiędzy ciągiem pieszo-jezdnym a ulicą Ks. St. Piotrowskiego przewidziano wykonanie ciągu pieszego dł. 47,5 mb i szer. 2,0 m. Technologia realizacji robót drogowych przewiduje wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej na podbudowie pomocniczej gr. 25 cm z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie; nawierzchnia ciągu pieszo-jezdnego – jw. Projekt obejmuje wykonanie chodników z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm, wjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa naturalnego gr. 15 cm, regulację i ewentualną przebudowę podziemnej armatury wodociągowo-kanalizacyjnej, oznakowanie pionowe. W zakres robót wchodzi również budowa infrastruktury podziemnej - budowa kanalizacji deszczowej ( łącznie 289,3 m.b.) z włączeniem jej do istniejącego kanału deszczowego w ul. 11 Listopada, a w tym: Ø 315 lite PVC SN8 – 208,2 m.b., Ø 250 lite PVC SN8 dł. 81,1 mb, wpusty ( 8 szt.), przykanaliki 25 m.b. Ø 200 lite PVC SN8. Teren ulicy Ks. St. Piotrowskiego i ul. 11 Listopada należy po robotach doprowadzić do stanu pierwotnego. Zakres objęty zamówieniem przedstawia opracowana dokumentacja z niezbędnymi uzgodnieniami i warunkami – prace w pobliżu urządzeń obcych należy prowadzić zgodnie z warunkami wydanymi przez gestorów sieci. W zakres oferowanej ceny wchodzi pełna obsługa geodezyjna z inwentaryzacją powykonawczą oraz opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy. Wejście w pas drogowy ulicy Piłsudskiego ( droga powiatowa) – na warunkach Powiatowego Zarządu Dróg w Białymstoku, przy czym koszty wykonania projektu organizacji ruchu oraz koszty zajęcia pasa drogowego drogi powiatowej wchodzą w zakres oferowanej ceny. W trakcie realizacji inwestycji należy zapewnić dojazd do posesji mieszkańcom oraz pojazdom służb ratunkowych Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - techniczna, która jest załącznikiem do SIWZ (zał. nr 1 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45230000-8
Dodatkowe kody CPV: 45233100-0, 45100000-8, 45233000-9, 45400000-1, 45231100-6, 45231300-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT491265.94
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Infra Instal sp. z o.o.,  ,  ul. jagiellońska 39,  17-100,  Bielsk Podlaski,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 562577,13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 562577,13
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 562577,13
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI