II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa studni głębinowej nr 2 oraz zbiornika magazynowego wody uzdatnionej na terenie SUW Galew, gmina Brudzew
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
IOŚ.271.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie robót budowlanych – zadanie: „Budowa studni głębinowej nr 2 oraz zbiornika magazynowego wody uzdatnionej na terenie SUW Galew, gmina Brudzew” w zakresie zgodnym z dokumentacją projektową, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarem robót;
2. Przedmiotem inwestycji jest realizacja budowy studni głębinowej nr 2 oraz zbiornika magazynowego wody uzdatnionej na terenie SUW Galew, gmina Brudzew. W ramach inwestycji przewiduję się następujące roboty:
1) Wykonanie studni awaryjnej nr 2 zgodnie z opracowaniem - „Projektem robót geologicznych dla wykonania studni nr 2 z utworów mazozoiczno-kredowych na terenie ujęcia wiejskiego
w msc. Galew”, wykonanie badań fizyko-chemicznych i bakteriologicznych pobranej próby wody wraz z opracowaniem dodatku do dokumentacji hydrogeologicznej.
2) Budowa zbiornika do magazynowania wody uzdatnionej o poj. 100m3;
3) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania , zabezpieczenia zaplecza i terenu budowy, organizacji placu budowy, zapewnienia obsługi geodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
4) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona:
a. dokumentację powykonawczą w 2 egz. zawierająca wszystkie atesty i certyfikaty wbudowanych urządzeń i materiałów, protokoły badań , pomiarów, sprawdzeń;
b. dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzoną przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe w 4 egzemplarzach.
c. wykonawca dokona generalnego rozruchu studni i zbiornika oraz dokona przeszkolenia pracowników obsługujących stację, wykona kompletną instrukcję obsługi wraz z wykonaniem badań fizyko-chemicznych wody i uzyskaniem pozytywnych wyników badań wody
o parametrach i jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi zgodnie
z § 3 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 listopada 2015r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. z 2015, poz. 1989).
5) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga:
a. Zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji robót na terenie przekazanym Wykonawcy.
b. Zapewnienia bezpieczeństwa ppoż. oraz bezpiecznych warunków realizacji robót i przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy.
c. Wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego jak również z obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i z zachowaniem obowiązujących wymagań i przepisów BHP i ppoż.
d. Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. prawo budowlane (Dz. U. z 2016r. Nr 290) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.
e. Wykonania prób, badań i pomiarów odbiorowych przewidzianych w specyfikacjach technicznych, warunkach technicznych wykonania i odbioru robót oraz Polskich Normach.
f. Zabezpieczenia terenu robót w sposób pewny i trwały zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego i aktów wykonawczych.
g. Wyznaczenia przez Wykonawcę kierownika robót – spełniającego wymagania kwalifikacyjne dla osób zatrudnionych na tym stanowisku – do nadzorowania prac i współpracy z Zamawiającym.
h. Uczestniczenia w naradach dotyczących postępu robót, zwoływanych przez Zamawiającego.
i. Aby wykonawca robót miał do dyspozycji spawaczy i operatorów urządzeń spawalniczych spełniających wymagania normy, posiadających aktualne uprawnienia i certyfikaty. Wykonawca prac spawalniczych powinien posiadać uznaną technologię spawania a wymagany poziom jakości spoin dla konstrukcji spawanych minimum poziom "C" wg PN-EN ISO 5817. Wykonawca prac spawalniczych zobowiązany jest do dostarczenia wraz z dokumentacją powykonawczą następujących dokumentów: kopia certyfikatu, uprawnienia, atesty.
j. Zamawiający określa, iż nie może być powierzone podwykonawcom:
a) wykonanie obowiązków z tytułu udzielonych Zamawiającemu rękojmi i gwarancji;
b) innych obowiązków Wykonawcy, co do których z treści niniejszej SIWZ wraz z załącznikami wynika, iż nie mogą być powierzone osobom trzecim.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją przetargową, umową, dokumentacją projektowo-kosztorysową, STWiORB, oraz pozwolenia na budowę 106/17 z dnia 27 marca 2017r..
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) dokumentacja projektowa,
2) kosztorys ofertowy i przedmiar robót,
3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45252126-7,
45262200-3