II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Nawojowa,
Część 1. Rozbudowa sieci wodociągowej w Nawojowej na dz. nr 176, 177/13, 177/15, 234/2, 338/3 – Podkamienne;
Część 2. Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Żeleźnikowej Małej k. kaplicy;
Część 3: Budowa sieci wodociągowej zasilającej budynek mieszkalny zlokalizowany na działkach 96/4 i 96/6 w Żeleźnikowej Małej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
IRB.271.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, dotyczących Budowy sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Nawojowa, Część 1. Rozbudowa sieci wodociągowej w Nawojowej na dz. nr 176, 177/13, 177/15, 234/2, 338/3 – Podkamienne, Część 2. Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Żeleźnikowej Małej k. kaplicy na dz. nr 9/7, 9/9, 9/10, 9/13, 9/19, 9/21, Część 3: Budowa sieci wodociągowej zasilającej budynek mieszkalny zlokalizowany na działkach 96/4 i 96/6 w Żeleźnikowej Małej zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Zakres robót obejmuje w szczególności:
Część I:
Rozbudowa sieci wodociągowej w Nawojowej na dz. nr 176, 177/13, 177/15, 234/2, 338/3 – Podkamienne
a) Roboty rozbiórkowe
b) Roboty ziemne – wykop
c) Roboty montażowe
d) Roboty ziemne – zasyp
e) Renowacja nawierzchni z kostki brukowej betonowej
Część II
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Żeleźnikowej Małej k. kaplicy na dz. nr 9/7, 9/9, 9/10, 9/13, 9/19, 9/21
a) Roboty ziemne – wykop
b) Roboty montażowe
c) Roboty ziemne – zasyp
Część III
Budowa sieci wodociągowej zasilającej budynek mieszkalny zlokalizowany na działkach 96/4 i 96/6 w Żeleźnikowej Małej
a) Roboty rozbiórkowe
b) Roboty ziemne – wykop
c) Roboty montażowe
d) Roboty ziemne – zasyp
2. Na wykonawcy spoczywać będzie również w szczególności:
A) Pełna obsługa geodezyjna wraz ze sporządzeniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanej sieci wg zaprojektowanych tras sporządzonej w trzech kompletach w skali 1:500 na mapach sekcyjnych z naniesionymi numerami działek, oznaczeniami studzienek, wysokościami dna studzienki i góry studzienki, długościami rurociągów, skrzyżowaniami wraz z informacją o sposobie zabezpieczenia skrzyżowania z istniejącą infrastrukturą techniczną wraz z potwierdzeniem złożenia w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Nowym Sączu do zaklauzulowania.
Wykonawca zobowiązany jest opracować i przedłożyć Inspektorowi nadzoru, przed odbiorem robót, dokumentację powykonawczą przedstawiającą sieć wraz z uzbrojeniem, z zaznaczeniem lokalizacji, wymiarów i detali wykonanych robót obejmującą mapy, szkice i operaty obsługi realizacyjnej ze sprawozdaniem technicznym z podaniem stosownych dokładności. Dokumentacja musi być przygotowana zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w Polsce i wymogami Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu. Inwentaryzacja powykonawcza musi zostać sporządzona w wersji papierowej min. w 3 egzemplarzach, oraz całość w 3 egzemplarzach w wersji elektronicznej. Wymaga się sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej wykonanych obiektów i sieci w wersji numerycznej, w formacie uzgodnionym z Inspektorem Nadzoru, na aktualnych mapach cyfrowych w postaci wektorowej w skali 1:500. Zakres inwentaryzacji powinien obejmować teren działek, na których wykonano prace. W ramach inwentaryzacji wymagane jest również od Wykonawców przekazanie wykazu współrzędnych pomierzonych charakterystycznych punktów wykonanych sieci (załamań i węzłów) oraz charakterystycznych punktów wykonanych obiektów w pliku tekstowym i w wersji papierowej wraz z powykonawczymi geodezyjnymi szkicami pomiarowymi w wersji elektronicznej i papierowej.
Odpowiednią ilość w/w dokumentacji geodezyjnej powykonawczej (w tym zawierającą inwentaryzację powykonawczą na w/w cyfrowej mapie wektorowej) ze sprawozdaniem technicznym, z podaniem stosownych dokładności, należy przekazać do właściwego terenowo ośrodka dokumentacji geodezyjno-kartograficznej, pozostałe egzemplarze należy przedłożyć Zamawiającemu
B) Inwentaryzacja stanu istniejącego, poprzedzająca rozpoczęcie robót budowlanych.
Po protokolarnym przekazaniu Terenu Budowy, a przed rozpoczęciem robót budowlanych w danym miejscu (na danym obszarze), Wykonawca robót dokona szczegółowej inwentaryzacji pasa prowadzonych robót oraz terenu i obiektów sąsiadujących (t.j. między innymi ogrodzenia, budynki, obiekty małej architektury, zieleń chroniona, pozostałe elementy zagospodarowania terenu) mogących zostać naruszonymi w wyniku prowadzonych robót. Warunek ten dotyczy również nawierzchni drogowych, (dróg publicznych i prywatnych) podlegających rozbiórce w wyniku prowadzonych robót, a także dróg, po których odbywać się będzie przejazd pojazdów i maszyn budowlanych. Inwentaryzację tę należy sporządzić w postaci szczegółowej i jednoznacznie opisanej dokumentacji fotograficznej i/lub wideo. Wykonawca zobowiązany jest także do dokonania inwentaryzacji geodezyjnej charakterystycznych punktów trasy i rzędnych wysokościowych wszystkich elementów zagospodarowania terenu, które zostaną rozebrane lub mogących ulec uszkodzeniu w wyniku prowadzenia robót budowlanych przewidzianych umową, a których późniejsze odtworzenie (przywrócenie do stanu poprzedniego) będzie wymagać geodezyjnego wytyczenia ich charakterystycznych punktów w terenie. Niedotrzymanie przez Wykonawcę wymogu geodezyjnej inwentaryzacji wszelkich elementów zagospodarowania terenu, wymagających przedmiotowej inwentaryzacji, niezbędnej do właściwego ich odtworzenia i wszelkie konsekwencje będące następstwem takiego zaniechania obciążać będą Wykonawcę robót. Wymagania ujęte w niniejszym punkcie Wykonawca wykona w ramach ceny kontraktowej. Materiały, będące wynikiem wypełniania przez Wykonawcę w/w zobowiązań, zostaną przekazane Inspektorowi Nadzoru przed planowanym rozpoczęciem robót w danym miejscu, w wersji papierowej (dokumentacja fotograficzna, geodezyjna i oceny stanu technicznego) oraz dodatkowo w wersji elektronicznej na nośniku CD/DVD zawierającym również ewentualną dokumentacją wideo. Inspektor Nadzoru, jeśli uzna to za konieczne, ma prawo żądać od Wykonawcy uszczegółowienia dokumentacji inwentaryzacyjnej stanu istniejącego.
C) dopełnienia wszelkich formalności niezbędnych do przejęcia do administrowania przez Spółkę Sądeckie Wodociągi,
D) odpowiedzialność za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową załączoną do siwz.
E) dopełnienie formalności dotyczących budowy wymienionych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
F) Dokumenty do odbioru końcowego.
Do odbioru końcowego Wykonawca jest zobowiązany przygotować następujące dokumenty:
1. Dokumentację powykonawczą, tj. dokumentację budowy z naniesionymi ewentualnymi zmianami nieistotnymi dokonanymi w toku wykonania robót oraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi.
2. Protokoły odbiorów robót ulegających zakryciu i zanikających.
3. Protokoły z prób szczelności, płukania sieci, dezynfekcji.
4. Dzienniki budowy (oryginały).
5. Deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów, certyfikaty na znak bezpieczeństwa.
6. Geodezyjną inwentaryzację powykonawczą robót, obiektów i sieci uzbrojenia terenu. Wymaga się sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej wykonanych obiektów i sieci w formacie uzgodnionym z Inspektorem Nadzoru na aktualnych mapach cyfrowych w postaci wektorowej w skali 1:500. W ramach inwentaryzacji wymagane jest również od Wykonawców przekazanie wykazu współrzędnych pomierzonych charakterystycznych punktów wykonanych sieci (załamań i węzłów) oraz charakterystycznych punktów wykonanych obiektów w pliku tekstowym i w wersji papierowej wraz z powykonawczymi geodezyjnymi szkicami pomiarowymi w wersji elektronicznej i papierowej.
7. Protokoły przekazania terenu i protokół odbioru robót wykonanych w pasie dróg publicznych podpisany przez zarządców tych dróg.
8. Dokumenty dotyczące jakości wbudowanych materiałów,
9. Protokoły i zaświadczenia z dokonanych prób montażowych,
10. Świadectwa jakości wydane przez dostawców urządzeń i materiałów,
11. Oświadczenie kierownika budowy
a) o zakończeniu budowy i wykonaniu całego zadania zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik do zaświadczenia Starosty Nowosądeckiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w przedmiocie przystąpienia do wykonania robót budowlanych objętych zgłoszeniem i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót,
b) o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także - w razie korzystania z drogi i sąsiadujących nieruchomości, potwierdzone pisemnie przez właściciela posesji
12. Oświadczenie geodety o usytuowaniu wybudowanej sieci wod–kan zgodnie z projektem zagospodarowania działek.
W przypadku, gdy według komisji, roboty pod względem przygotowania formalnego i dokumentacyjnego nie będą gotowe do odbioru końcowego, komisja w porozumieniu z Wykonawcą wyznaczy ponowny termin odbioru końcowego robót. Termin wykonania robót poprawkowych i robót uzupełniających wyznaczy komisja, która w ustalonym terminie stwierdzi ich wykonanie.
Jeżeli w trakcie odbioru okaże się, że jakieś wymagania nie zostały spełnione lub też ujawniły się jakieś usterki, należy uwzględnić je w protokole, podając jednocześnie termin ich usunięcia lub uzupełnienia. Odbiór jest potwierdzeniem wykonania robót zgodnie z postanowieniami Kontraktu oraz obowiązującymi normami (PN, EN-PN).
3. Zamówienie zostało szczegółowo opisane w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych, stanowiących załącznik nr 15 do SIWZ.
Użyte w Przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej nazwy handlowe lub symbole stosowane przez producentów są danymi przykładowymi. Zamawiający wymaga, aby wykonawcy uczestniczący w bieżącym postępowaniu kierowali się tymi danymi jedynie, jako wskazówkami, co do parametrów technicznych i jakościowych oraz dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych tj. o parametrach nie gorszych niż wskazane.
4. Zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy PZP zamawiający wskazuje, że wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby, które wykonywać będą wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Zatem wymóg ten dotyczy osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami budowlanymi.
5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych, odpowiadających wymaganiom określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 290 z późn. zm.) oraz zgodnych z innymi przepisami w zakresie wymagań stawianym materiałom budowlanym.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie
z obowiązującymi przepisami oraz zasadami tzw. sztuki budowlanej.
7. Na wykonany przedmiot zamówienia, wykonawca udziela rękojmi na okres nie krótszy niż 60 miesięcy.
8. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45231300-8
Dodatkowe kody CPV: