Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla sołectw Bobrowiec, Rzeczyca Nowa, Rzeczyca...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla sołectw Bobrowiec, Rzeczyca Nowa, Rzeczyca Gmina Rzeczyca
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoRzeczyca
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Rzeczyca
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-18
  • Numer ogłoszenia2017/2017/109416
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 109416 - 2017 z dnia 2017-07-18 r.
Rzeczyca: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla sołectw Bobrowiec, Rzeczyca Nowa, Rzeczyca Gmina Rzeczyca
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
PROW- "Gospodarka wodno-ściekowa"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 23786-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 31220-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzeczyca, krajowy numer identyfikacyjny 00054927500000, ul. ul. Tomaszowska  2, 97220   Rzeczyca, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 44 7106176, faks 44 7105220, e-mail u.wieszkowska@rzeczyca.pl; informatyk@rzeczyca.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.rzeczyca.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bip.rzeczyca.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla sołectw Bobrowiec, Rzeczyca Nowa, Rzeczyca Gmina Rzeczyca
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
UG-RO.271.2.2017.JA
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla sołectw Bobrowiec, Rzeczyca Nowa, Rzeczyca Gmina Rzeczyca. 2. Zamówienie obejmuje etap I, etap II, etap V oraz etap XI inwestycji. 3. Zamawiający przewiduje możliwości składania ofert częściowych. 4. Zamówienie podzielone zostało na: Część I – I etap inwestycji, Część II – II etap inwestycji, Część III – V etap inwestycji, Część IV – XI etap inwestycji. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część, większą liczbę części bądź wszystkie części. Oferta złożona na daną część musi obejmować cały zakres prac przewidywanych w SIWZ dla danej części. 5. W zakres zadania wchodzą następujące roboty wyodrębnione w ramach: I etapu inwestycji: - roboty pomiarowe - roboty ziemne i przygotowawcze - roboty montażowe - przyłącza sieci kanalizacji sanitarnej roboty ziemne - przyłącza kanalizacji sanitarnej roboty montażowe - roboty drogowe - próby wodne szczelności kanałów - kamerowanie rur z wydrukiem i zapisem na nośniku informatycznym II etapu inwestycji: - roboty pomiarowe - roboty ziemne i przygotowawcze - roboty montażowe - przyłącza sieci kanalizacji sanitarnej roboty ziemne - przyłącza kanalizacji sanitarnej roboty montażowe - roboty drogowe - próby wodne szczelności kanałów - kamerowanie rur z wydrukiem i zapisem na nośniku informatycznym - pompownia ścieków - wykonanie zasilania elektrycznego pompowni ścieków (linii kablowej zalicznikowej) V etapu inwestycji: - roboty pomiarowe - roboty ziemne i przygotowawcze - roboty montażowe - przyłącza sieci kanalizacji sanitarnej roboty ziemne - przyłącza kanalizacji sanitarnej roboty montażowe - roboty drogowe - próby wodne szczelności kanałów - kamerowanie rur z wydrukiem i zapisem na nośniku informatycznym - pompownie ścieków - wykonanie zasilania elektrycznego pompowni ścieków (linii kablowych zalicznikowych) XI etapu inwestycji: - roboty pomiarowe - roboty ziemne i przygotowawcze - roboty montażowe - przyłącza sieci kanalizacji sanitarnej roboty ziemne - przyłącza kanalizacji sanitarnej roboty montażowe - roboty drogowe - próby wodne szczelności kanałów - kamerowanie rur z wydrukiem i zapisem na nośniku informatycznym - pompownia ścieków - wykonanie zasilania elektrycznego pompowni ścieków (linii kablowej zalicznikowej) 1) SIEĆ GŁÓWNA: I etap inwestycji: Sieć grawitacyjna z rur PVC Ø 315mm: 2013,00 mb II etap inwestycji: Sieć grawitacyjna z rur PVC Ø 250mm: 360,07 mb Sieć grawitacyjna z rur PVC Ø 200mm: 2410,58 mb Rurociągi ciśnieniowe z rur PVC Ø 110 mm: 2089,27 mb V etap inwestycji: Sieć grawitacyjna z rur PVC Ø 200mm: 794,57 mb Rurociągi ciśnieniowe z rur PVC Ø 90 mm: 363,50 mb XI etap inwestycji: Sieć grawitacyjna z rur PVC Ø 200mm: 1416,81 mb Rurociągi ciśnieniowe z rur PVC Ø 90 mm: 274,19 mb 2) PRZYŁĄCZA I etap inwestycji: Kanały z rur PVC Ø 160 mm: 122,75 mb II etap inwestycji: Kanały z rur PVC Ø 160 mm: 714,09 mb V etap inwestycji: Kanały z rur PVC Ø 160 mm: 222,75 mb XI etap inwestycji: Kanały z rur PVC Ø 160 mm: 507,42 mb 3) PRZEPOMPOWNIE PS3 Rzeczyca, ul. Łąkowa – Etap II PS5 Rzeczyca ul. Zacisze – Etap V PS6 Rzeczyca ul. Zacisze – Etap V PS2 Rzeczyca ul. Hubala – Etap XI Wymagania dodatkowe: • Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania corocznych przeglądów przepompowni do czasu zakończeni trwania gwarancji. • Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu trójnika lub innego urządzenia do łatwego i bezpiecznego wyciągania pomp z przepompowni. • Wykonawca zobowiązany jest do przyłączenia sieci kanalizacji sanitarnej do istniejącego systemu monitoringu. • Przepompownie dostarczone przez Wykonawcę przed zamontowaniem muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. 6. Szczegółowy zakres robót objęty przetargiem zawarty jest w dokumentach: 1) Projekcie budowlanym 2) Projekcie technicznym (w tym w zakresie przedstawionym na planie zagospodarowania na rysunkach: scan_04990_Bobrowiec (1).pdf, scan_04982_Łąkowa (1).pdf, scan_04984_Zacisze (1).pdf, scan_04985_Zacisze (1).pdf, scan_04986_Łąkowa (1).pdf, scan_04988_Łąkowa (1).pdf, scan_04989_Długa (1).pdf, scan_04993_Długa (1).pdf, scan_04994_Długa (1).pdf, scan_04996_Długa (1).pdf, Mapa 6.30P2007-Arkusz 8.1.pdf 820x297 (2).pdf, Mapa 6.30P2007-Arkusz 8.pdf 1210x297 (2).pdf, Mapa 6.30P2007-Arkusz 9.pdf 2210x297 (2).pdf, Mapa 6.30P2007-Arkusz 10.pdf 2210x297 (2).pdf , obejmujących odcinki sieci kanalizacji sanitarnej stanowiące następujące etapy zadania: Etap I: Sieć główna kanał grawitacyjny Ø300 do S210 do S20 wraz z przyłączami Etap II Sieć główna kanał grawitacyjny Ø250 od S20 do S26 wraz z przyłączami Sieć główna kanał grawitacyjny Ø200 od S26 do S58 wraz z przyłączami Sieć główna kanał ciśnieniowy Ø110 od SR3 do T11 Sieć główna kanał ciśnieniowy Ø110 do T11 do T1 i PS3 Sieć główna kanał grawitacyjny Ø200 od S58 do S105 wraz z przyłączami Sieć główna kanał grawitacyjny Ø200 od T11 do S147 wraz z przyłączami Siec główna kanał ciśnieniowy Ø90 od PS5 do SR5 Etap V Sieć główna kanał grawitacyjny Ø200 od S146.1 do PS5 wraz z przyłączami Sieć główna kanał grawitacyjny Ø200 od S146 do S127 wraz z przyłączami Etap XI Sieć główna kanał grawitacyjny Ø200 od S146 do PS2 wraz z przyłączami Sieć główna kanał grawitacyjny Ø200 od PS2 do S177 wraz z przyłączami Sieć główna kanał ciśnieniowy Ø90 od SR2 do PS2 Sieć główna kanał grawitacyjny Ø200 od SR2 do S186 wraz z przyłączami 3) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót 4) Przedmiarach robót (Przedmiar cz. elektryczna PS5 ul. Zacisze.pdf, Przedmiar cz. elektryczna PS6 ul.Łąkowa,Zacisze.pdf, Przedmiar cz.elektrycznaPS2 ul. Hubala.pdf, Przedmiar cz.elektrycznaPS3 ul. Długa.pdf, Przedmiar Etap I.pdf, Przedmiar Etap II.pdf, Przedmiar Etap V.pdf, Przedmiar Etap XI.pdf) CPV 45231300-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzenia ścieków CPV 45315300-1 – instalowanie linii elektrycznych 7. W SIWZ oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy rozpatrywać z wyrazem ,, lub równoważne’’ albo ,,nie gorsze niż’’. Zamawiający, mając na uwadze, że jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz jej załącznikach tj. projektach, opisach technicznych, rysunkach, przedmiarach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia – dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót urządzenia i materiały powinny spełniać co najmniej parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od jej założeń. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał ( wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały ( wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne lub lepsze. Wszystkie materiały i urządzenia, które będą wbudowane lub zainstalowane, muszą wcześniej być zaakceptowane przez Zamawiającego. 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności polegające na: wykonywaniu robót ziemnych wykonywanych koparkami przedsiębiernymi, wykonywaniu odwiertów maszyną do odwiertów poziomych oraz układaniu kanałów i rurociągów z rur PCV. 8.1. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 8.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności : bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 8.3. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 8.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV: 45315300-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1  
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT1349923.54
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert8
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BINSTAL S.C. TCHÓRZ HONORATA, TCHÓRZ PRZEMYSŁAW,  binstalsc@interia.pl,  UL. KONSTYTUCJI 3 MAJA 38, ,  97-200,  TOMASZÓW MAZOWIECKI,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 621113.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 621113.60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1302928.88
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2  
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT2185679.81
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BINSTAL S.C. TCHÓRZ HONORATA, TCHÓRZ PRZEMYSŁAW,  binstalsc@interia.pl,  UL. KONSTYTUCJI 3 MAJA 38, ,  97-200,  TOMASZÓW MAZOWIECKI,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1123270.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1123270.54
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2392174.23
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 3  
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT739990.50
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert8
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BINSTAL S.C. TCHÓRZ HONORATA, TCHÓRZ PRZEMYSŁAW,  binstalsc@interia.pl,  UL. KONSTYTUCJI 3 MAJA 38, ,  97-200,  TOMASZÓW MAZOWIECKI,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 414683.07
Oferta z najniższą ceną/kosztem 414683.07
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 860030.45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 4  
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT1141844.93
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BINSTAL S.C. TCHÓRZ HONORATA, TCHÓRZ PRZEMYSŁAW,  binstalsc@interia.pl,  UL. KONSTYTUCJI 3 MAJA 38, ,  97-200,  TOMASZÓW MAZOWIECKI,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 527932.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 527932.81
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1108659.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace wykończeniowe - Korczew
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace wykończeniowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Termomodernizacja Szkoły Podstwowej w Zagórowie
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Termomodernizacja Szkoły Podstwowej w Zagórowie
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Rozbudowa Domu Pomocy Społecznej „Ostoja” przy ul. Hożej 4 w Gdańsku
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI