Budowa remizy OSP w Siedlisku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa remizy OSP w Siedlisku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoTrzcianka
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Trzcianka
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-26
  • Numer ogłoszenia2017/2017/112091
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 112091 - 2017 z dnia 2017-07-26 r.
Trzcianka: Budowa remizy OSP w Siedlisku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 535659-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzcianka, krajowy numer identyfikacyjny 57079112900000, ul. ul. Gen. Wł. Sikorskiego  7, 64980   Trzcianka, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 67 352 73 35, faks 67 216 37 50, e-mail inwestycje@trzcianka.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.trzcianka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa remizy OSP w Siedlisku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RPI.271.19.2017.JS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie remizy OSP w Siedlisku, w zakresie: 1.1. Roboty ogólnobudowlane 1.1.1. Prace przygotowawcze 1.1.1.1. Wycinka drzew i karczowanie pni; 1.1.1.2. Usunięcie humusu; 1.1.2. Stan surowy budynku 1.1.2.1. Roboty pomiarowe; 1.1.2.2. Roboty ziemne 1.1.2.3. Ławy i ściany fundamentowe, 1.1.2.4. Ściany i ścianki działowe przyziemia, 1.1.2.5. Słupy, podciągi i wieńce żelbetowe, 1.1.2.6. Dach – konstrukcja, 1.1.2.7. Dach – pokrycie z blachodachówki; 1.1.2.8. Obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe; 1.2. Prace wykończeniowe 1.2.1. Stolarka otworowa i sufity, 1.2.2. Tynki, okładziny ścian i posadzki, 1.2.3. Malowanie tynków ścian wewnetrznych i posadzek; 1.3. Elewacje budynku; 1.4. Ogrodzenie terenu remizy; 1.5. Wyposażenie remizy. 1.6. Instalacje sanitarne 1.6.1. Przyłącze wodociągowe; 1.6.2. Wykopy i przekopy; 1.6.3. Kanalizacja podposadzkowa; 1.6.4. Kanalizacja wewnętrzna; 1.6.5. Instalacja wodociągowa; 1.6.6. Przyłącze gazowe; 1.6.7. Kotłownia gazowa; 1.6.8. Instalacja c.o.. 1.7. Instalacje elektryczne 1.7.1. Zasilanie i TG 1.7.2. Gniazda; 1.7.3. Oświetlenie; 1.7.4. Stacja obiektowa z SSWiN; 1.7.5. Instalacja odgromowa. 1.7.6. Pomiary. 1.8. Roboty drogowe 1.8.1. Roboty rozbiórkowe; 1.8.2. Roboty ziemne; 1.8.3. Krawężniki i obrzeża; 1.8.4. Podbudowy; 1.8.5. Nawierzchnie z kostki brukowej i płyt ażurowych; 1.9. Odwodnienie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45216121-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny oferty najkorzystniejszej. W przedmiotowym postępowaniu ceny ofert znacznie przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 695 000,00 zł . Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT799324.58
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie tynków wewnętrznych - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie tynków wewnętrznych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: 2017/2017/112396
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Trzcianka: Budowa lodowiska syntetycznego wraz zapleczem przy Gimnazjum nr 1 w Trzciance – etap I
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: 2017/2017/112396
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI