Ogłoszenie nr 110073 - 2017
z dnia 2017-07-20 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538175-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rudna, krajowy numer identyfikacyjny
39064755800000, ul.
Pl. Zwycięstwa
15,
59305
Rudna, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
076 7492100...134, faks
767 492 117, e-mail
zamowienia_publiczne@rudna.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.rudna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przystani kajakowej w m. Chobienia
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
SI 271.B-671.27.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Budowa przystani kajakowej w m. Chobienia na dz. nr 307/2, 108 i 31/5 obejmuje:
budowę budynku socjalnego
budowę zadaszonej wiaty drewnianej z paleniskiem oraz rusztem
budowę magazynu na sprzęt wodny
budowę placu zabawowego o nawierzchni poliuretanowej bezpiecznej
oświetlenie zewnętrzne
monitoring na dz. nr 307/2 oraz 108
punkty poboru energii elektrycznej i wody przy przystani
wykonanie ogrodzenia panelowego
wykonanie nasadzeń
zainstalowanie bramki zraszającej
zakup wyposażenia ( przyczepka musi posiadać ważne świadectwo homologacji, kajaki 2 osoby dorosłe + dziecko)
opracowanie regulaminu i instrukcji eksploatacji przystani zaopiniowane i zatwierdzone przez Dyrektora Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu i Dyrektora Urzędu Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu
opracowanie instrukcji postępowania w okresie zagrożenia powodziowego i powodzi dla etapu wykonawstwa i eksploatacji obiektów oraz zabezpieczenia miejsc i środków ewakuacji,
budowę pomostu pływającego dla sprzętu pływającego unoszący się wraz z poziomem wody,
budowę wiat zadaszonych na polu biwakowym jako miejsce do spożywania posiłków,
budowę altanki widokowej,
sadzenie krzewów żywopłotowych wokół boksów namiotowych i ogrodzenia,
remont istniejącego slipu na dz. nr 31/5 obręb Chobienia,
opracowanie innych dokumentów wymaganych przez Dyrektora Urzędu Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu oraz Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
pielęgnację wykonanych nasadzeń przez okres 12 m-cy od dnia odbioru końcowego, zgodnie z instrukcją pielęgnacji stanowiącą zał. nr 1 do umowy.
UWAGA: zaleca się dokonania wizji lokalnej na terenie prowadzenia przyszłych prac
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa udostępniona wraz ze SIWZ dokumentacja
projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót ( zał. Nr 9).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
45212140-9,
45243000-2,
45232410-9,
45331100-7,
45332200-5,
45310000-3,
45314200-3
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT Waluta IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,
,
,
,
, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy Oferta z najniższą ceną/kosztem >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.