Budowa przedszkola i żłobka w miejscowości Panieńszczyzna w ramach Centrum Rozwoju...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa przedszkola i żłobka w miejscowości Panieńszczyzna w ramach Centrum Rozwoju Rodziny
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoJastków
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Jastków
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-24
  • Numer ogłoszenia2017/2017/111136
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 111136 - 2017 z dnia 2017-07-24 r.
Jastków: Budowa przedszkola i żłobka w miejscowości Panieńszczyzna w ramach Centrum Rozwoju Rodziny
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane w związku z projektem „Budowa i wyposażenie przedszkola w miejscowości Panieńszczyzna w ramach Centrum Rozwoju Rodziny” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA, Działania 13.5 Infrastruktura przedszkolna
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 506154-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 86693 - 2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jastków, krajowy numer identyfikacyjny 53523800000, ul. Panieńszczyzna ul. Chmielowa  3, 21-002   Jastków, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 815 020 143, faks 815 020 144, e-mail przetargi@jastkow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.jastkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa przedszkola i żłobka w miejscowości Panieńszczyzna w ramach Centrum Rozwoju Rodziny
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
SI.271.28.2017.CT
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie przedszkola i żłobka na działce nr 32/10 w miejscowości Panieńszczyzna w ramach Centrum Rozwoju Rodziny. Zadanie 1 Budowa przedszkola wraz zewnętrznymi instalacjami: kanalizacji sanitarnej z separatorem tłuszczy, kanalizacji deszczowej z separatorem koalescencyjnym oraz szczelnym zbiornikiem wód opadowych, energetyczną, na działce 32/10 oraz przyłączami: wodociągowym kanalizacji sanitarnej na działkach nr ew. 21/10, 550 w m. Panieńszczyzna gmina Jastków. Budynek do wykonana w technologii tradycyjnej, wolno-stojący, niepodpiwniczony z dwiema kondygnacjami nadziemnymi (parter + nieużytkowe poddasze techniczne), przykrycie dachem jednospadowym (sekcje skrajne) i dwuspadowym (sekcja środkowa) w konstrukcji drewnianej. Dane techniczne obiektu: Długość – 42,73 m Szerokość – 37,58 m Wysokość – 7,25 m Powierzchnia zabudowy budynku – 1216,00m2 Powierzchnia użytkowa – 1007,75m2 Kubatura budynku – 7046,00m3 Wyposażenie w instalacje: Zalicznikowa linia zasilająca Przyłącze wodociągowe Przyłącze kanalizacji sanitarnej Doziemna kanalizacja deszczowa Instalacja elektryczna Instalacje teletechniczne Instalacja gazowa Instalacja centralnego ogrzewania z kotłów gazowych dwu-funkcyjnych Instalacja wodociągowa wody użytkowej zimnej i ciepłej Instalacja kolektorów słonecznych Instalacja kanalizacji sanitarnej i technologicznej Wentylacja mechaniczna Zadanie 2 Budowa żłobka wraz z zewnętrznymi instalacjami energetyczną i kanalizacji sanitarnej, oraz przyłączami: wodociągowym i kanalizacji sanitarnej na działkach nr ew. 32/10, 550 w m. Panieńszczyzna gmina Jastków. Budynek do wykonana w technologii tradycyjnej, wolnostojący, niepodpiwniczony z dwiema kondygnacjami nadziemnymi (parter + nieużytkowe poddasze techniczne), przykrycie w systemie dachów jednospadowych: dach nad poddaszem technicznym - konstrukcja drewniana, pokrycie dachu – płyta warstwowa grub. 12cm z rdzeniem z wełny mineralnej, powlekana, w kolorze grafitowym; pozostała część – konstrukcja drewniana, pokrycie papą wierzchniego krycia na papie podkładowej montowanej do poszycia z płyt OSB 25mm Dane techniczne obiektu: Długość – 22,41 m Szerokość – 25,51 m Wysokość – 6,95 m Powierzchnia zabudowy budynku – 502,90m2 Powierzchnia użytkowa – 424,24m2 Kubatura budynku – 2430,00m3 Wyposażenie w instalacje: Zalicznikowa linia zasilająca Przyłącze wodociągowe Przyłącze kanalizacji sanitarnej Instalacja elektryczna Instalacje teletechniczne Instalacja gazowa Instalacja centralnego ogrzewania z kotła gazowego dwu-funkcyjnego Instalacja wodociągowa wody użytkowej zimnej i ciepłej Instalacja kanalizacji sanitarnej Wentylacja mechaniczna Instalacja kolektorów słonecznych. Zamawiający zastrzega, że osoby wykonujące następuję czynności: - roboty ziemne - roboty z zakresu wykonania elementów żelbetowych i betonowych - murowanie - roboty izolacyjne, tynkowanie, roboty pokryciowe (dekarskie) - montaż okien i drzwi - roboty posadzkarskie, glazurnicze - malowanie - wykonywanie wewnętrznych instalacji: wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania, wentylacji, solarnych oraz zewnętrznej instalacji sanitarnej - wykonywanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych powinny być zatrudnione po stronie wykonawcy (lub podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia jak i uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz sankcji z tytułu ich nie spełnienia regulują zapisy umowy będącej integralną częścią SIWZ. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację techniczną powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45214100-1, 45400000-1, 45300000-0, 45310000-3, 45311000-0, 45314000-1, 45316000-5, 45330000-9, 45331000-6, 45332000-3, 45333000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT5487783.66
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Polskie Pracowanie Konserwacji Zabytków S.A. w Warszawie Oddział w Lublinie ,  lublin@ppkz.pl,  ul. Stefczyka 3 ,  20-151,  Lublin,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5904852,14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5904852,14
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6766810,56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont 33,5 m2 - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont 33,5 m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI