Ogłoszenie nr 109408 - 2017
z dnia 2017-07-18 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProgram Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Działanie 2.3. "Gospodarka wodno- ściekowa w aglomeracjach"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 515994-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 94641-2017; 500001075-N-2017; 500001649-N-2017; 500001995-N-2017
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pakość, krajowy numer identyfikacyjny
9235078300000, ul.
ul. Rynek
4,
88170
Pakość, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
052 5666073 (74), 5666089, faks
525 666 075, e-mail
asiaz@pakosc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Budowa, przebudowa, remont sieci kanalizacji sanitarnej w ciągu DW 255 Pakość- Strzelno oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przebudową sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Różanej w Pakości" ZADANIE I- CZĘŚĆ II oraz ZADANIE II
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
KIO.271.6.2017.MG
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
ZADANIE I- CZĘŚĆ II- dotyczy przebudowy i remontu sieci kanalizacji sanitarnej w ciągu DW 255 Pakość- Strzelno, ZADANIE II- dot. budowy sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przebudową sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Różanej w Pakości. Zakres przedmiotowy przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej w DW 255 relacji Pakość – Strzelno dotyczy: 1. ul. Jankowska – od skrzyżowania ul. Jankowska/ul. Słoneczna (dz. nr 275/2) do działki nr 331/1 (ul. Jankowska 29) – od studni Sw18 – do studni Sp9 – odcinek długości ok. 356,5 m wraz z odgałęzieniami (odcinki ok. 52 m). Zakres przedmiotowy remontu sieci kanalizacji sanitarnej w DW 255 relacji Pakość – Strzelno dotyczy: 1. ul. Rynek – od dz. nr 154 (ul. Rynek 32) do działki nr 243/2 (ul. Św. Jana 5) – od studni Sw0 do studni Sw8 – odcinek długości ok. 294,8 m, 2. skrzyżowanie ul. Szkolna/ św. Jana – od dz. nr 78/5 ( ul. Szkolna 1) do dz. nr 254/4 (ul. Św. Jana 19) od studni Sw9 do studni Sw11 – odcinek długości ok. 116,6 m, 3. skrzyżowanie ul. Lipowa/ ul. Dworcowa – od studni Sw12 do studni Sw13 – odcinek długości ok. 14,8 m, 4. ul. Jankowska – od dz. nr 237/1 (ul. Jankowska 3) do dz. nr 275/2 (skrzyżowanie ul. Słoneczna/ ul. Jankowska) – od studni Sw14 do studni Sw18 – odcinek długości ok. 108,7 m Zadaniem nr 2 przedmiotu zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej z odcinkami przyłączy do granic działek, przepompownią ścieków z zasilaniem energetycznym, sieci kanalizacji deszczowej oraz przebudowa kanalizacji sanitarnej z odcinkami przyłączy do granicy działek w ul. Różanej w Pakości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w poniższych załącznikach: a) opisie technicznym- załącznik nr 1 do SIWZ, b) dokumentacji projektowej- załącznik nr 9 do SIWZ, c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB)- załącznik nr 9 do SIWZ. 2) Zgodnie z zaleceniami ZDW w Bydgoszczy pismo znak ZDW.T4.5111.144/17 z dnia 18 kwietnia 2017r., w celu zachowania przejezdności drogi wojewódzkiej, należy wykonać, w miejsce istniejącej konstrukcji nawierzchni min. 30 cm warstwy z tłucznia kamiennego (wapniak). Grubość warstwy oraz rodzaj kamienia należy zastosować również w zadaniu II (ul. Różana) w miejsce istniejącej konstrukcji nawierzchni asfaltowej. 3) Na potrzeby realizacji przedmiotowej inwestycji opracowany został projekt tymczasowej organizacji ruchu. Jednocześnie informujemy, że jest on na etapie aktualizacji zgodnie z pismem ZDW w Bydgoszczy znak ZDW.T4a.5111.168.17 z dnia 4 maja 2017r., który stanowi załącznik do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45231300-8
Dodatkowe kody CPV:
45000000-7,
45111200-0,
45232423-3,
45330000-9,
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 1
| NAZWA: ZADANIE I- CZĘŚĆ II |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dla ZADANIA I- CZĘŚCI II inwestycji pn.: "Budowa, przebudowa, remont sieci kanalizacji sanitarnej w ciągu DW 255 Pakość- Strzelno oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przebudową sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Różanej w Pakości" ZADANIE I- CZĘŚĆ II oraz ZADANIE II. Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp. W przedmiotowym postępowaniu dla ZADANIA I- CZĘŚCI II w wyznaczonym terminie tj. do dnia 07 lipca 2017r., godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania dla ZADANIA I- CZĘŚCI II na ww. podstawie prawnej. |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT859408.77 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,
,
,
,
, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy Oferta z najniższą ceną/kosztem >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2
| NAZWA: ZADANIE II |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1285586.12 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
pegaz90 sp. z o.o.,
biuro@pegaz90.pl,
ul. Niezłomnych 1,
88-300,
Mogilno, kraj/woj.
kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1786810,69 Oferta z najniższą ceną/kosztem 1786810,69 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1786810,69 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.