Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 323 przy ul. Warchałowskiego 4 w W

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 323 przy ul. Warchałowskiego 4 w Warszawie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-27
  • Numer ogłoszenia2017/2017/112933
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 112933 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.
Warszawa: Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 323 przy ul. Warchałowskiego 4 w Warszawie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 532025-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, krajowy numer identyfikacyjny 1525964000000, ul. al. Komisji Edukacji Narodowej  61, 02777   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 443 71 01, faks 22 443 71 02, e-mail zam_publ@ursynow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ursynow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 323 przy ul. Warchałowskiego 4 w Warszawie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
KZP-XII-WZP.271.34.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 323 przy ul. Warchałowskiego 4 , Warszawa, dz. Nr ew.13, obręb 1-10-22. • Zamówienie obejmuje: 1. wykonanie nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej z obrzeżami betonowymi, 2. wykonanie chodnika wraz z obrzeżami betonowymi, 3. Wykonanie ogrodzenia placu zabaw, 4. dostawę i montaż urządzeń zabawowych i innych elementów małej architektury, 5. dostawę i montaż osłony na słup oświetleniowy, 6. rekultywację trawników, 7. dokumentację powykonawczą (do przekazania w dniu odbioru końcowego) składającą się z atestów higienicznych, certyfikatów, deklaracji zgodności itp. na wbudowane materiały i zamontowane urządzenia oraz certyfikat z inspekcji kontroli pomontażowej placu zabaw, 8. wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Wszystkie urządzenia i nawierzchnie składające się na przedmiot zamówienia muszą być zaprojektowane i wykonane zgodnie z Polskimi i Europejskimi Normami z grupy PN­EN 1176 odnoszące się do wyposażenia publicznych placów zabaw oraz określające wymogi dla bezpiecznej nawierzchni na placach zabaw. Wszystkie urządzenia zabawowe muszą posiadać: a) aktualny Certyfikat Zgodności z PN­EU b) tabliczkę znamionową; c) kartę techniczną urządzenia; d) instrukcję użytkowania; e) instrukcję konserwacji. • Wymagania związane z realizacja zamówienia: Dojazd na plac budowy od ul. Płaskowickiej. Szczegółowy zakres Przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. . Klauzule społeczne: 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.) 2. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu Kodeksu pracy, w pełnym wymiarze czasu pracy osoby wykonujące czynności polegające na wykonywaniu robót w zakresie kształtowania placów zabaw. 3. Warunek, o którym mowa w pkt. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób. 4. Wykonawca, w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie osób, o których mowa w ust. 2 i 3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osoby, o której mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również ww. treść stanowiąca załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz:  wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ  Dokumentacja projektowa – załącznik nr 8a do SIWZ  Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 8b do SIWZ stanowiący równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy;  Przedmiar robót – załącznik nr 8c do SIWZ;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45112723-9
Dodatkowe kody CPV: 37500000-3, 45233250-6,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT190553.96
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DRO- MAR Marcin Dróżdż,  ,  ul. Radomska 138, Makowiec,  26-640,  Skaryszew,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 229000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 229000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 233913.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie wylewki mixokretem w domku szkieletowym 35 m2 - Mniszek
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie wylewki mixokretem w domku szkieletowym 35 m2 w najbliższym terminie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Przebudowa ul. Wschodniej w Komorowie Wsi.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: ZSO nr II – budowa boiska wielofunkcyjnego
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Warszawa: Sukcesywna dostawa jednorazowych materiałów medycznych w podziale na 11 części.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa ul. Wschodniej w Komorowie Wsi.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: ZSO nr II – budowa boiska wielofunkcyjnego
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI