Budowa pasywnego budynku przedszkola w miejscowości Sulmierzyce na dz.ew.1226/1 obręb...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa pasywnego budynku przedszkola w miejscowości Sulmierzyce na dz.ew.1226/1 obręb 17 Sulmierzyce
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoSulmierzyce
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Sulmierzyce
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-17
  • Numer ogłoszenia2017/2017/108972
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 108972 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.
Sulmierzyce: Budowa pasywnego budynku przedszkola w miejscowości Sulmierzyce na dz.ew.1226/1 obręb 17 Sulmierzyce
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa IV Gospodarka niskoemisyjna Działanie IV.3 Ochrona powietrza Poddziałanie IV.3.2 Ochrona powietrza.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 512657-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 87744 - 2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulmierzyce, krajowy numer identyfikacyjny 59064818400000, ul. ul. Urzędowa  1, 98338   Sulmierzyce, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 446 846 056, faks 446 846 057, e-mail sulmierzyce@gminyrp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sulmierzyce.biuletyn.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa pasywnego budynku przedszkola w miejscowości Sulmierzyce na dz.ew.1226/1 obręb 17 Sulmierzyce
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
IZP.271.1.7.2017.AS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz budowa pasywnego budynku przedszkola w miejscowości Sulmierzyce na dz.ew.1226/1 obręb 17 Sulmierzyce wraz z zagospodarowaniem terenu, na który składa się budowa placu zabaw, miejsc postojowych, terenów utwardzonych, zjazdu publicznego, wyposażeniem budynku oraz wykonaniem nasadzeń zieleni niskiej i średniowysokiej. Część 1 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz budowa pasywnego budynku przedszkola w miejscowości Sulmierzyce na dz.ew.1226/1 obręb 17 Sulmierzyce wraz z zagospodarowaniem terenu, na który składa się budowa placu zabaw, miejsc postojowych,terenów utwardzonych i zjazdu publicznego oraz wyposażeniem budynku zgodnie z wymaganiami określonymi w Programie funkcjonalno – użytkowym (dalej PFU). Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: • Opracowanie projektu budowlanego oraz projektu robót geologicznych, • Uzyskanie niezbędnych warunków, opinii, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń opracowanej dokumentacji, • Uzyskanie pozwolenia na budowę, • Opracowanie projektów wykonawczych w zakresie niezbędnym do wykonania robót budowlanych, • Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanych projektów, • Zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, • Wyposażenie budynku i terenu w zakresie elementów stałych (Zamawiający uznaje za wyposażenie stałe wszelkie wyposażenie opisane w PFU). Zamawiający wymaga od Wykonawcy uwzględnienia na etapie opracowywania projektów stosowania wytycznych wynikających w szczególności z poniższych publikacji: • Realizacja zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami - Poradnik dla realizatorów projektów i instytucji systemu wdrażania funduszy europejskich 2014-2020 . • Wytyczne w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 – Minister Infrastruktury i Rozwoju – maj 2015. • Przepisy prawa budowlanego - Art. 5 1. Obiekt budowlany wraz ze związanymi z nim urządzeniami budowlanymi należy, biorąc pod uwagę przewidywany okres użytkowania, projektować i budować w sposób określony w przepisach, w tym techniczno-budowlanych, oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, zapewniając: 4) niezbędne warunki do korzystania z obiektów użyteczności publicznej i mieszkaniowego budownictwa wielorodzinnego przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich; Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest: • ogrodzić plac budowy, • oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze), • powiadomić właścicieli działek sąsiednich i ewentualne osoby przebywające na działkach sąsiednich o prowadzonych robotach, Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać wszystkie prace, które należy zrealizować w formule „zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, przy dołożeniu należytej staranności, by przedmiot, którego zakres został określony w programie funkcjonalnoużytkowym oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia, osiągnął gotowość do użytkowania. Ryczałtowe wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie przedmiotu zamówienia określonego powyżej (w tym również wykonanie robót budowlanych nie ujętych w programie funkcjonalno-użytkowym, a niezbędnych do wykonania za względu na wiedzę techniczną), jak również wszelkich robót i czynności limitujących odbiór końcowy przedmiotu zamówienia niezależnie od tego, czy były one przewidziane przez Wykonawcę na dzień złożenia oferty. Wynagrodzenie to obejmuje również zorganizowanie we własnym zakresie poboru mediów oraz ponoszenie kosztów ich zużycia w okresie realizacji zamówienia. Prace wymagane przez Zamawiającego, a nieobjęte PFU: 1) Opracowanie audytu energetycznego budynku, 2) Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku, 3) Wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego budynku, 4) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji, 5) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim z podziałem na branże (oprawionej w segregatory z szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej: a) pozwolenie na użytkowanie/zgłoszenie do użytkowania do PINB przyjęte bez sprzeciwu, b) oryginał/kserokopię dziennika budowy, c) mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej, d) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy: • o wykonaniu robót zgodnie z projektem budowlanym, ostateczną decyzją Pozwolenia na budowę oraz ustawą Prawo budowlane, • o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku Terenu budowy, a także dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości, budynków i/lub lokali, • o odpowiednim zagospodarowaniu Terenów przyległych do budowy umożliwiającym właściwą eksploatację wybudowanego obiektu. e) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, f) oryginał/kopię projektu budowlanego powykonawczego - podpisanego przez Kierownika Budowy/Kierowników Robót, g) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian, h) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych, i) wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD, j) „Instrukcję użytkowania i eksploatacji obiektu” wraz z wykazem wbudowanych urządzeń, które wymagają przeglądów serwisowych, k) wszelkie instrukcje obsługi oraz DTR urządzeń (w języku polskim), wraz z potwierdzeniem wykonania szkoleń w zakresie obsługi tych urządzeń. Uwaga: Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa wart. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Część 2 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu wykonawczego nasadzeń, wykonanie nasadzeń zieleni niskiej i średniowysokiej oraz założenie trawników przy nowopowstałym pasywnym budynku przedszkola w miejscowości Sulmierzyce na dz.ew.1226/1 obręb 17 zgodnie z koncepcją zieleni oraz spisem nasadzeń, a także utrzymanie wykonanych nasadzeń przez okres 1 roku od podpisania protokołu odbioru końcowego wykonanych nasadzeń. Utrzymanie wykonanych nasadzeń polegać będzie na przeszkoleniu wskazanego personelu Zamawiającego, pielęgnacji nasadzeń z częstotliwością minimum raz na kwartał oraz wykonaniu nowych nasadzeń w przypadku gdy wykonane nasadzenia uległy zniszczeniu z przyczyn naturalnych. Szczegółowy opis przedmiotu dla Części 1 i Części 2 zamówienia został zawarty w Rozdziale V SIWZ, na który składają się następujące dokumenty: 1) Program funkcjonalno - użytkowy 2) Audyt energetyczny 3) Decyzje, uzgodnienia, którymi dysponuje Zamawiający 4) Koncepcja zieleni oraz spis nasadzeń 3.2) Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby wszystkie czynności składające się na wykonanie Robót lub usług i związane z wykonaniem tych Robót lub usług dla, których jest konieczna obecność osoby je wykonującej na Terenie budowy były wykonywane w oparciu o osby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.). Osoby wymienione w zdaniu pierwszym nie mogą wykonywać żadnych czynności na Terenie budowy bez zatrudnienia na umowę o pracę u Wykonawcy, Podwykonawców Robót lub usług. Wymaganie nie dotyczy Projektantów, Geodety, Kierownika budowy oraz Kierowników Robót branżowych, jeżeli Wykonawca udowodni, iż osoba powołana do pełnienia tej funkcji była związana przed zawarciem niniejszej Umowy z Wykonawcą inną formą zatrudnienia np. wieloletnim kontraktem lub prowadzi działalność gospodarczą obejmującą pełnienie tej funkcji i będzie pełnić tę funkcję osobiście. Szczegółowe wymagania dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte zostały w Rozdziale IV SIWZ – Projekt umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 77310000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zaprojektowanie oraz budowa pasywnego budynku przedszkola w miejscowości Sulmierzyce na dz.ew.1226/1 obręb 17 Sulmierzyce wraz z zagospodarowaniem terenu, na który składa się budowa placu zabaw, miejsc postojowych, terenów utwardzonych i zjazdu publicznego oraz wyposażeniem budynku zgodnie z wymaganiami określonymi w Programie funkcjonalno – użytkowym (dalej PFU).
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT7395000.00
WalutaPL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Konsorcjum Firm: Lider - Piotr Machalewski i Witold Świtkowski Przedsiębiorstwo Budowlano – Usługowe „WIKTOR” Sp. J. 97-500 Radomsko ul. Kolejowa 8, Partner – ECO-TEAM Sp. z o.o. Sp. k. 42-200 Częstochowa ul. Poselska 30, Partner - „CZ.P.B.P. Przemysłówka” Spółka Akcyjna 42-200 Częstochowa ul. Pułaskiego 25, ,  sekretariat@wiktorspj.pl,  Lider: ul. Kolejowa 8 ,  97-500,  Lider: Radomsko,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Konsorcjum Firm: Lider - Piotr Machalewski i Witold Świtkowski Przedsiębiorstwo Budowlano – Usługowe „WIKTOR” Sp. J. 97-500 Radomsko ul. Kolejowa 8, Partner – ECO-TEAM Sp. z o.o. Sp. k. 42-200 Częstochowa ul. Poselska 30, Partner - „CZ.P.B.P. Przemysłówka” Spółka Akcyjna 42-200 Częstochowa ul. Pułaskiego 25, ,  biuro@eco-team.net,  Partner: ul. Poselska 30,  42-200,  Partner: Częstochowa,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Konsorcjum Firm: Lider - Piotr Machalewski i Witold Świtkowski Przedsiębiorstwo Budowlano – Usługowe „WIKTOR” Sp. J. 97-500 Radomsko ul. Kolejowa 8, Partner – ECO-TEAM Sp. z o.o. Sp. k. 42-200 Częstochowa ul. Poselska 30, Partner - „CZ.P.B.P. Przemysłówka” Spółka Akcyjna 42-200 Częstochowa ul. Pułaskiego 25, ,  poczta@przemyslowka.com.pl,  Partner: ul. Pułaskiego 25,  42-200,  Partner: Częstochowa,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 9800025,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9095000,01
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9800025,00
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Opracowanie projektu wykonawczego nasadzeń, wykonanie nasadzeń zieleni niskiej i średniowysokiej oraz założenie trawników przy nowopowstałym pasywnym budynku przedszkola w miejscowości Sulmierzyce na dz.ew.1226/1 obręb 17 zgodnie z koncepcją zieleni oraz spisem nasadzeń, a także utrzymanie wykonanych nasadzeń przez okres 1 roku od podpisania protokołu odbioru końcowego wykonanych nasadzeń.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT120000.00
WalutaPL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Konsorcjum Firm: Lider - Piotr Machalewski i Witold Świtkowski Przedsiębiorstwo Budowlano – Usługowe „WIKTOR” Sp. J. 97-500 Radomsko ul. Kolejowa 8, Partner – ECO-TEAM Sp. z o.o. Sp. k. 42-200 Częstochowa ul. Poselska 30, Partner - „CZ.P.B.P. Przemysłówka” Spółka Akcyjna 42-200 Częstochowa ul. Pułaskiego 25, ,  sekretariat@wiktorspj.pl,  Lider: ul. Kolejowa 8,  97-500,  Lider: Radomsko,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Konsorcjum Firm: Lider - Piotr Machalewski i Witold Świtkowski Przedsiębiorstwo Budowlano – Usługowe „WIKTOR” Sp. J. 97-500 Radomsko ul. Kolejowa 8, Partner – ECO-TEAM Sp. z o.o. Sp. k. 42-200 Częstochowa ul. Poselska 30, Partner - „CZ.P.B.P. Przemysłówka” Spółka Akcyjna 42-200 Częstochowa ul. Pułaskiego 25, ,  biuro@eco-team.net,  Partner: ul. Poselska 30,  42-200,  Partner: Częstochowa ,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Konsorcjum Firm: Lider - Piotr Machalewski i Witold Świtkowski Przedsiębiorstwo Budowlano – Usługowe „WIKTOR” Sp. J. 97-500 Radomsko ul. Kolejowa 8, Partner – ECO-TEAM Sp. z o.o. Sp. k. 42-200 Częstochowa ul. Poselska 30, Partner - „CZ.P.B.P. Przemysłówka” Spółka Akcyjna 42-200 Częstochowa ul. Pułaskiego 25, ,  poczta@przemyslowka.com.pl,  Partner: ul. Pułaskiego 25,  42-200,  Partner: Częstochowa,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 281424,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 168100,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 281424,00
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace wykończeniowe - Korczew
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace wykończeniowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI