Ogłoszenie nr 110361 - 2017
z dnia 2017-07-20 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 70957-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Chojnowie, krajowy numer identyfikacyjny
52503300000, ul.
Pl. Zamkowy
1,
59225
Chojnów, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
768 187 840, faks
, e-mail
urzad.miejski@chojnow.net.pl
Adres strony internetowej (URL): chojnow.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia bieżni lekkoatletycznej wraz z kompleksem MOKSiR
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RG.271.14.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia bieżni lekkoatletycznej wraz z kompleksem MOKSiR.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Wykonanie szafki oświetleniowej SO-2;
- Budowę oświetlenia bieżni stadionu miejskiego, parkingu i alejki parkowej;
- Ułożenie linii kablowych zasilających szafkę oświetleniową oraz projektowane latarnie;
- Wykonanie uziemienia ochronno-roboczego.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót zawiera projekt budowlano-wykonawczy na wykonanie oświetlenia bieżni stadionu miejskiego i terenów przyległych. Ofertę (cena ryczałtowa) należy przygotować na podstawie projektu i wizji lokalnej. Przedmiar robót jest dokumentem jedynie pomocniczym.
Wymagane cechy materiałów, produktów oraz usług o jakich stanowi art. 30 ust. 8 Zamawiający wymaga dostarczenia certyfikatów zgodności lub deklaracji zgodności dla materiałów budowlanych i urządzeń przed ich wbudowaniem,
W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry, jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ.
Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub Podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz 1502 ze zm.) pracę co najmniej dwóch osób wykonujących roboty związane z budową urządzeń energetycznych, w tym oświetlenia zewnętrznego.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót zawiera projekt budowlano-wykonawczy na wykonanie oświetlenia bieżni stadionu miejskiego i terenów przyległych. Przedmiary robót są dokumentami tylko pomocniczymi.
2. Warunki wykonania zamówienia:
- Zamówienie powinno być wykonane w nieprzekraczalnym terminie do 31.07.2017 r.
- Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi
36,48 lub 60 m-cy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy) od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego
- Wykonawca zapewnia obsługę geodezyjną inwestycji, w tym sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej (4 kpl.)
- przed podpisaniem umowy o roboty budowlane Wykonawca sporządzi harmonogram prac, który będzie załącznikiem do umowy,
- Wykonawca obowiązany jest dołączyć certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla użytych materiałów i urządzeń;
- Wszystkie roboty muszą odpowiadać Polskim Normom Branżowym oraz Warunkom Technicznym Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
Projekt budowlany w wersji elektronicznej oraz przedmiary robót dołączone są do niniejszej specyfikacji oraz są dostępne do wglądu u Zamawiającego.
Proponuje się Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie przed złożeniem oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45231400-9
Dodatkowe kody CPV:
45314310-7,
45316110-9
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT200848.46 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Handlowo Usługowa Marek Grzegorzewski,
marek.grzegorzewski@fgm24.pl,
ul. Wielkopolska 85,
64-122,
Pawłowice, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 192987.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 192987.00 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 270697.28 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.