Budowa ogólnodostępnej świetlicy wiejskiej w Turzynie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa ogólnodostępnej świetlicy wiejskiej w Turzynie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoKcynia
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Kcynia
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-25
  • Numer ogłoszenia2017/2017/111677
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 111677 - 2017 z dnia 2017-07-25 r.
Kcynia: Budowa ogólnodostępnej świetlicy wiejskiej w Turzynie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt realizowany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia jest współfinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020, w związku z realizacją operacji „Budowa ogólnodostępnej świetlicy wiejskiej w Turzynie” w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER”.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 530731-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 97670 - 2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kcynia, krajowy numer identyfikacyjny 9235087200000, ul. ul. Rynek  23, 89240   Kcynia, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 5893720 lub 21, faks 525 893 722, e-mail przetargi@kcynia.pl
Adres strony internetowej (URL): http://mst-kcynia.rbip.mojregion.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ogólnodostępnej świetlicy wiejskiej w Turzynie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RI.271.1.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
I. Budowa ogólnodostępnej świetlicy wiejskiej w Turzynie. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. roboty przygotowawcze i zabezpieczające, na które składają się w szczególności: - przygotowanie i uporządkowanie terenu, - wytyczenie fundamentów budynku oraz umiejscowienia zbiornika bezodpływowego na nieczystości ciekłe, - wytyczenie wjazdu na działkę z drogi gminnej oraz placu postojowego, 2. roboty z branży budowlanej, na które składają się w szczególności: - roboty ziemne, fundamenty, ściany przyziemia, dach – konstrukcja i pokrycie, podłoża i posadzki, tynki i okładziny wewnętrzne, stolarka okienna i drzwiowa, taras, opaska, podjazd dla niepełnosprawnych, schody zewnętrzne, elewacja, roboty różne, nawierzchnie, zbiornik bezodpływowy, 3. roboty z branży sanitarnej, na które składają się w szczególności: - instalacja kanalizacji sanitarnej, wewnętrzna instalacja wodociągowa z.w. i c.w.u., zewnętrzna instalacja kanalizacyjna, przyłącze wodociągowe, grzejniki elektryczne, kominek, 4. roboty z branży elektrycznej, na które składają się w szczególności: - WLZ oraz przyłącze energetyczne, instalacja oświetlenia i gniazd, montaż przewodów, uziemienia wyrównawcze, uziemienia odgromowe, badania i pomiary, inwentaryzacja geodezyjna zrealizowanych obiektów budowlanych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach wskazanych w Rozdziale III pkt. 8 – 11 SIWZ – Wykonawcy winni przygotować swoje oferty w oparciu o treść wskazanych tam dokumentów! III. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: Zamawiający określa, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, wymaganie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. II ppkt 1 – 6 (powyżej), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.). IV. Szczegółowy opis materiałów stanowiących dostawę Zamawiającego: Zamawiający nie przewiduje realizacji zamówienia z wykorzystaniem dostawy inwestorskiej – wszystkie materiały (urządzenia) niezbędne do realizacji zamówienia dostarcza Wykonawca. V. Dodatkowe informacje: 1. Zamawiający, dopuszczając w Rozdziale I pkt. III ppkt 6 SIWZ, złożenie oferty równoważnej, wskazuje, że warunkiem uznania oferty za równoważną jest uzyskanie, za pomocą rozwiązania równoważnego zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie, rezultatu identycznego z określonym w niniejszym rozdziale i dokumentach dot. przedmiotu zamówienia, wskazanych w rozdziale III SIWZ. 2. UWAGA: Zapłata faktury nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy po dostarczeniu Zamawiającemu faktury i potwierdzenia przez inspektora nadzoru prawidłowego wykonania robót (protokół końcowy z wynikiem pozytywnym), jednak nie wcześniej niż w 2018 r. UWAGA: Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie budowy!
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45450000-6, 45212300-9, 45111291-4,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT520431.57
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DGB II Sp. z o.o.,  ,  ul. Sportowa 33,  89-200,  Szubin,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 553561.11
Oferta z najniższą ceną/kosztem 553561.11
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 691341.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rozbiórkę budynku warsztatowego stolarni - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rozbiórkę budynku warsztatowego stolarni z częścią biurowo-socjalną i magazynową. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Kcynia: Przebudowa drogi w miejscowości Chwaliszewo i przebudowa drogi w miejscowości Dębogóra
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Zalesiu Śląskim – II etap
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: „Zakup i montaż nowych lamp i przewodów do oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wilczyce”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI