Budowa kanalizacji sanitarnej wsi Pagorzyna – etap II.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej wsi Pagorzyna – etap II.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoLipinki
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy Lipinki
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-17
  • Numer ogłoszenia2017/2017/108935
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 108935 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.
Lipinki: Budowa kanalizacji sanitarnej wsi Pagorzyna – etap II.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 522526-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Lipinki, krajowy numer identyfikacyjny 54404200000, ul.   53, 38305   Lipinki, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 013 4477021 w. 3, faks 013 4477021 w. 42, e-mail gmina@lipinki.iap.pl
Adres strony internetowej (URL): www. bip.malopolska.pl/uglipinki
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kanalizacji sanitarnej wsi Pagorzyna – etap II.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RBI.271.PN.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej wsi Pagorzyna – etap II. Zadanie obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości 919,35 mb, do której włączonych zostanie 11 budynków mieszkalnych oraz 2 budynki użyteczności (szkoła podstawowa i remiza OSP, w której działalność prowadzi Samodzielny publiczny ZOZ Centrum Rehabilitacji). Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie przewiertów pod drogami m.in. na odcinku od S16 do S19. Wykonanie sieci przewidziano z rur o średnicach fi 200 mm i fi 160 mm. Odprowadzenie ścieków sanitarnych nastąpi do istniejącej kanalizacji sanitarnej przebiegającej po terenie miejscowości. Włączenie nastąpi na działce nr ewid. 549/56 obr. Pagorzyna poprzez istniejącą studzienkę. Odbiornikiem ścieków będzie istniejąca oczyszczalnia ścieków w miejscowości Wójtowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Projekt budowlany, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiar robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV: ,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT273779.50
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TERRA MOTA Sp. z o.o.,  ,  ul. Bardiowska 3,  38-300,  Gorlice,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 198787.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 198787.60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 244000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę pomalowanie ogrodzenia, zatrudnię pracownika - Bydlin
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania13-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę pomalowanie ogrodzenia, zatrudnię pracownika. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Modernizacja dróg na terenie Gminy Radzymin
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja dróg na terenie Gminy Radzymin
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI