Ogłoszenie nr 110789 - 2017
z dnia 2017-07-21 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt: "Rozbudowa systemu wodno-kanalizacyjnego w gminie Zakrzew, w aglomeracji Radom" współfinansowany ze środków Funduszu Spójności Unii Europejskiej nr POIS.02.03.00-00-0022/16 w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 55714-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 63939
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zakrzew, krajowy numer identyfikacyjny
67022407700000, ul.
Zakrzew 51
,
26652
Zakrzew, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
486 105 122, faks
486 105 143, e-mail
zakrzew@zakrzew.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zakrzew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Janiszew w ramach Projektu Rozbudowa systemu wodno-kanalizacyjnego w Gminie Zakrzew w aglomeracji Radom
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami w miejscowości Janiszew o łącznej długości 12,45km. Celem budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Janiszew jest uporządkowanie gospodarki ściekowej. Roboty budowlane związane z budową sieci kanalizacji sanitarnej obejmują swym zasięgiem zlewnie w miejscowości Janiszew. Na terenie objętym zamówieniem ze względów na urozmaicona rzeźbę terenu zastosowano system kanalizacji grawitacyjno-tłocznej, w tym:
• Całkowita długość kanałów sieciowych grawitacyjnych -11299m
• Całkowita długość rurociągów tłocznych - 1152m
• Ilość zainstalowanych przepompowni ścieków - 4 szt.
• Ilość studni rewizyjnych betonowych Φ0,1200mm - 96 szt.
• Ilość studni kaskadowych betonowych Φ1200mm - 7 szt.
• Ilość studni kontrolnych betonowych Φ1200mm na kanale tłocznym - 1 szt.
• Ilość studni betonowych Φ1000mm - 8 szt.
• Ilość studni rozprężnych Φ1000mm PE z użebrowaniem wzmacniającym - 5 szt.
• Ilość studni inspekcyjnych z rurą trzonową karbowaną z PP Φ 425mm - 186 szt.
• Ilość studzienek przyłączeniowych z rurą trzonową karbowaną z PP Φ 425mm – 306 szt. Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 60 miesięcznej rękojmi i gwarancji jakości na przedmiot zamówienia.
2.2. Wymagania zatrudnienia osób na umowę o pracę, art. 29 ust. 3 ustawy Pzp.
1. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - osób, które będą wykonywać bezpośrednio przedmiot zamówienia, tj.: roboty ziemne, czynności związane z zabezpieczeniem kabli, wycinką krzaków, ustawianiem znaków, montaż elementów sieci kanalizacyjnej, zgrzewanie doczołowe rur polietylenowych, prace związane z montażem urządzeń elektrycznych, czynności związane z układaniem masy bitumicznej.
Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.).
Szczegółowy opis zamówienia zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45231300-8,
45233141-9,
45233142-6,
45310000-3
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT8625144.78 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert10
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowlane BUDOMONT Sp. z o.o. ,
pbbudomont@interia.pl,
ul. Przy Torze 1,
35-205,
Rzeszów, kraj/woj.
podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5166000,00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 4623164,41 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11658302,76 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.