Budowa drogi w leśnictwie Czeremcha odcinek od 0+000 do 2+074mb

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa drogi w leśnictwie Czeremcha odcinek od 0+000 do 2+074mb
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoBielsk Podlaski
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoinny: lesnictwo
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyNadleśnictwo Bielsk w Bielsku Podlaskim
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-24
  • Numer ogłoszenia2017/2017/111231
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 111231 - 2017 z dnia 2017-07-24 r.
Bielsk Podlaski: Budowa drogi w leśnictwie Czeremcha odcinek od 0+000 do 2+074mb
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 519773-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Bielsk w Bielsku Podlaskim, krajowy numer identyfikacyjny 5051181300000, ul. ul. Studziwodzka  39, 17100   Bielsk Podlaski, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. 857 302 652, faks 857 302 617, e-mail bielsk.olszewski@bialystok.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: lesnictwo
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi w leśnictwie Czeremcha odcinek od 0+000 do 2+074mb
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
SA.270.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Budowa drogi w leśnictwie Czeremcha –odcinek 0+000 mb do 2+074mb 3.1. Podstawowe parametry techniczne drogi - prędkość proj. – 30 km/h, - kategoria ruchu – KR1, - podstawowa szerokość jezdni – 3,5 m, - szerokość mijanek – 3,5 m, - szerokość pobocza – 0,75 m. 3.2. Rozwiązania sytuacyjne 3.2.1. Jezdnia Oś jezdni w planie dostosowano do przebiegu istniejącej drogi. Osie składają się z elementów prostych i łuków kołowych. Załamania wyokrąglono łukami o promieniach od R=30 do R=2000m Zaprojektowano następujące pochylenia poprzeczne jezdni: - na odcinku prostym - daszkowe 4,0%; - na łukach o promieniu do 300 m - jednostronne 4,0%; - na łukach o promieniu większym od 300 m – jak na odcinku prostym. Na łukach o promieniach mniejszych niż 300m przewidziano poszerzenia jezdni o wielkości zależnej od promienia łuku (zgodnie z tab. 6.1 Poradnika technicznego „Drogi leśne”). Zmianę szerokości jezdni oraz pochylenia poprzecznego z daszkowego na jednostronny należy wykonać na odcinku prostej przejściowej o długości: - 30m dla R<40m; - 25m dla R>40m. 3.2.2. Pobocza Zaprojektowano pobocza o szerokości 0,75m i następujących pochyleniach poprzecznych: - na odcinku prostym – 6,0%; - na łukach o promieniu do 300 m – zewnętrzne 4,0%, wewnętrzne 6,0%; - na łukach o promieniu większym od 300 m – jak na odcinku prostym. 3.2.3. Zjazdy z drogi pożarowej Zaprojektowano zjazdy o szerokości jezdni 3,5m z poboczami o szerokości 0,75m. Przecięcia krawędzi nawierzchni zjazdu i drogi należy wyokrąglić łukami kołowymi o promieniu nie mniejszym niż 3,0m (promienie łuków podano na planie sytuacyjnym dla każdego zjazdu). Pochylenie podłużne zjazdu w obrębie korony drogi należy dostosować do jej ukształtowania. Na długości nie mniejszej niż 5,0m od krawędzi korony drogi pochylenie podłużne nie powinno być większe niż 5%, a na dalszym odcinku – nie większe niż 12%. Zestawienie zjazdów przedstawiono w wykazie obiektów stanowiącym zał. 2 niniejszego opracowania. 3.2.4. Mijanki Zgodnie z wymaganiami odnośnie zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów w rozstawie do 300m zaprojektowano mijanki o szerokości 3,5m oraz długości min 23,0m. Lokalizację mijanek przedstawiono na planie sytuacyjnym, natomiast ich zestawienie przedstawiono w wykazie obiektów stanowiącym zał. 3 niniejszego opracowania. 3.2.5. Skrajnia drogi pożarowej Zachowano warunki skrajni drogowej dla drogi pożarowej: - minimalna szerokość wylesionego pasa - 6,00 m - wysokość skrajni - 4,50 m 3.3. Rozwiązania wysokościowe 3.3.1. Niweleta drogi Początek i koniec drogi dowiązano wysokościowo do istniejących dróg. Niweletę ukształtowano ze spadkami od 0,226% do 1,739%. W załamania wpisano łuki kołowe o promieniach od R=2000 m do R=28000 m w celu zapewnienia komfortu jazdy i prawidłowego odprowadzenia wód opadowych. Dla sumy lub różnicy spadków nie przekraczającej 1% łuki pionowe nie zawsze były stosowane. Na przeważającym odcinku niweletę wyniesiono nieznacznie ponad istniejący teren. 3.3.2. Skarpy Skarpy w nasypie należy ukształtować z pochyleniem 1:1,5 lub łagodniejszym. Koronę drogi w wykopie należy wynieść ponad dno wykopu na wysokość ok. 40cm, a skarpy ukształtować z pochyleniem nie większym niż 1:1,5.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT348383.29
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Transportowo_handlowe Kunicki Piotr,  pthbrobert@wp.pl,  Klonowa 6,  17-120,  Brańsk,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 428511.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 428511.45
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 428511.45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
przetarg nieograniczony
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę murowanie ścian - Czarna Białostocka
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę murowanie ścian. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Bielsk Podlaski: „Remont drogi powiatowej Nr 1697B – wykonanie nakładki bitumicznej na ul. Olendzkiej w m. Rudka”
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Bielsk Podlaski: „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1608B ulica w miejscowości Knorozy”
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja budynku szkoły i warsztatów mechanicznych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Żelechowie
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont łazienek w Zespole Szkół Integracyjnych nr 71 im. Edmunda Bojanowskiego w Warszawie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI