II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 824 Żyrzyn – Puławy – Opole Lubelskie – Józefów – Annopol w miejscowości Opole Lubelskie na odcinku od km 45+173 do km 45+852
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
R6.ST.3711.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Zakres robót obejmuje:
a. oznakowanie miejsca robót,
b. roboty przygotowawcze, w tym ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i poszycia,
c. roboty ziemne, w tym wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne chodnika i formowanie nasypów,
d. zabezpieczenie istniejących kabli sieci telekomunikacyjnej i energetycznej,
e. wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem oraz podbudowy z kruszywa łamanego pod nawierzchnię chodnika, dojść do posesji, peronu przystankowego i zjazdów,
f. wykonanie rowków i ław pod krawężniki i obrzeża,
g. ustawienie krawężników i obrzeży,
h. ułożenie podsypki piaskowej i warstw odcinających z piasku,
i. wykonanie nawierzchni chodnika, dojść do posesji, zjazdów oraz peronu przystankowego z kostki brukowej,
j. montaż elementów oznakowania pionowego,
k. wykonanie oznakowania poziomego,
l. roboty wykończeniowe,
m. roboty pomiarowe oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej.
2. Wykonawca zobowiązany jest do:
a. opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz programu zapewnienia jakości.
b. zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie dostarczonego przez Zamawiającego lub opracowanego we własnym zakresie projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót), zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich, tj. Dyrektora ZDW w Lublinie.
c. zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z §19, §20 i § 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25 z 1995 r. poz. 133). Dokumentacja geodezyjno-kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu. Wykonawca zobowiązany jest do zarejestrowania jej we właściwym miejscowo Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej oraz dostarczenia jej Zamawiającemu również w wersji elektronicznej w formacie PDF i DXF.
d. Wykonania inwentaryzacji i przeglądu nieruchomości w sąsiedztwie wykonywanych robót. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych właścicieli nieruchomości, Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową.
e. dysponowania jednostkami sprzętu i środkami transportu zapewniającymi realizację zamówienia zgodnie z SST i dokumentacją projektową, w terminie umownym.
f. utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową.
g. kierowania robotami objętymi Umową tak długo jak będzie to konieczne przez osobę posiadającą kwalifikacje oraz spełniającą wymagania określone w ustawie Prawo Budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje Inspektorowi Nadzoru prawo do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerwa w realizacji robót wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany czasu na ukończenie robót. Wykonawca zobowiązany jest skierować do kierowania robotami personel wskazany w formularzu ofertowym oraz w wykazie osób.
3. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych oraz w przedmiarze robót, 4. Wraz z podpisaną jednostronnie umową Wykonawca dostarczy oświadczenie osoby wykazanej w wykazie osób, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy o podjęciu przez nią obowiązków. Zamawiający podpisze umowę po uprzednim zaakceptowaniu przedłożonego przez Wykonawcę harmonogramu rzeczowo – finansowego oraz przedłożeniu tabeli elementów rozliczeniowych, tabeli wartości elementów scalonych oraz oświadczenia o przejęciu obowiązków Kierownika budowy.
5. Okres rękojmi dla robót objętych zamówieniem wynosi 5 lat od daty odbioru ostatecznego.
7. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3 a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. XXI. SIWZ w zakresie realizacji zamówienia (operatorzy sprzętu i urządzeń oraz robotnicy).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,