Ogłoszenie nr 109441 - 2017
z dnia 2017-07-18 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 524019-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: PGL LP Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska, krajowy numer identyfikacyjny
35054555300000, ul.
ul. Szarwarska
1,
33200
Dąbrowa Tarnowska, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
146 422 101, faks
146 424 233, e-mail
dabrowatar@krakow.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dabrowa.krakow.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna bez osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chłodni sadzonek dla szkółki leśnej kontenerowej w Wierzchosławicach, dz. ewid. nr 139/7
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
NI.270.1.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa chłodni sadzonek dla szkółki leśnej kontenerowej w Wierzchosławicach, dz. ewid. nr 139/7”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kompletnego obiektu przeznaczonego do przechowywania, konfekcjonowania i dystrybucji sadzonek wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. W ramach inwestycji przewiduje się: a) Budowę obiektu parterowego o konstrukcji stalowej z poszyciem ścian i stropów z płyt warstwowych z rdzeniem poliuretanowym, o powierzchni zabudowy ok. 1583m2, nie podpiwniczonego, przekrytego dachami dwuspadowymi o nachyleniu połaci 10% (sortownia i wiata) oraz 20% (tropik nad chłodniami), o prostej geometrycznej bryle dostosowanej do otaczającej zabudowy. Obiekt składał się będzie z dwóch komór mroźniczo-chłodniczych o łącznej powierzchni ok. 733m2, pomieszczenia do sortowania i pakowania sadzonek o powierzchni ok. 380m2oraz wiaty składowej do przechowywania opakowań, palet itp. o powierzchni ok. 380m2 b) Przebudowę wewnętrznej drogi dojazdowej i budowę nowej komunikacji wokół projektowanego budynku wraz z wykonaniem łącznika do istniejącej nawierzchni z kostki. c) Wykonanie, w miejscu istniejącej, nowej bramy wjazdowej (w ogrodzeniu od strony południowej). d) Uzbrojenie terenu niezbędne do funkcjonowania obiektu z uwzględnieniem odwodnienia terenu i oświetlenia terenu oraz systemu monitoringu wizyjnego z przesyłem obrazu do biura szkółki. e) Ukształtowanie terenu przy wznoszonym budynku i urządzenie terenów zielonych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45213200-5
Dodatkowe kody CPV:
45330000-9,
45310000-3,
45233226-9,
45233250-6
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4009036.34 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Józef Firmuga MATEO Przedsiębiorstwo Budowlane Usługowo-Handlowe,
mateo134@interia.pl,
ul. Lwowska 134A, 33-100 Tarnów,
33-100,
Tarnów, kraj/woj.
małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4306689.31 Oferta z najniższą ceną/kosztem 4306689.31 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6025715.99 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.