„Budowa budynku demonstracyjnego o znacznie podwyższonych parametrach charakterystyki...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa budynku demonstracyjnego o znacznie podwyższonych parametrach charakterystyki energetycznej- przedszkola z oddziałem żłobkowym przy ul. Kościuszki w Strzegomiu”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoStrzegom
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Strzegom
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-28
  • Numer ogłoszenia2017/2017/113077
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 113077 - 2017 z dnia 2017-07-28 r.
Strzegom: „Budowa budynku demonstracyjnego o znacznie podwyższonych parametrach charakterystyki energetycznej- przedszkola z oddziałem żłobkowym przy ul. Kościuszki w Strzegomiu”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 505885-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 88734-2017, 91634-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzegom, krajowy numer identyfikacyjny 89071837200000, ul. ul. Rynek  38, 58150   Strzegom, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. (074) 856-05-99, faks (074 ) 856-05-16, e-mail strzegom@strzegom.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.strzegom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa budynku demonstracyjnego o znacznie podwyższonych parametrach charakterystyki energetycznej- przedszkola z oddziałem żłobkowym przy ul. Kościuszki w Strzegomiu”
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
WIiZP.271.8.2017.MP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa dwukondygnacyjnego budynku demonstracyjnego o znacznie podwyższonych parametrach charakterystyki energetycznej - przedszkola z oddziałem żłobkowym przy ul. Kościuszki w Strzegomiu, o powierzchni zabudowy 1 109,8 m2, powierzchni użytkowej 1 968 m2 i kubaturze 6501 m3 wraz z zagospodarowaniem terenu. 2. Celem zadania jest wykonanie nowego obiektu spełniającego wymagania w zakresie izolacyjności cieplnej określonej w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 06 listopada 2008r., zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2008r. Nr 201, poz.1238) o wskaźniku zapotrzebowania na energię pierwotną mniejszą niż 45 kWh/m2 rok (klasa energetyczna -budynek niskoenergetyczny), z ekologicznymi źródłami ciepła: pompa ciepła z wymiennikiem pionowym, ogniwa fotowoltaiczne, wyposażony w wentylację z odzyskiem ciepła o sprawności min. 80%, niskotemperaturowym ogrzewaniem, wbudowanym oświetleniem. Budynek należy wyposażyć w system BMS do monitorowania i zarządzania energią cieplną i elektryczną. Z uwagi na odpowiedzialność za kompletne funkcjonowanie obiektu z systemem BMS i potrzebę koordynacji z systemami zarządzającymi różnymi instalacjami, Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie ewentualne dodatkowe elementy, niezbędne dla zapewnienia kompletności funkcjonalnej dostarczonego systemu. UWAGA: z uwagi na dofinansowanie opisane w punkcie 3, na etapie realizacji obiektu, wymagany będzie reżim technologiczny mający wpływ na uzyskanie energooszczędności budynku klasy A. 3. Zadanie, o którym mowa w ust.1 jest dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Zadanie obejmuje wszystkie roboty związane z rozbiórką istniejącego budynku i budową nowego obiektu, wykonanie ukształtowania terenu (po wykonaniu odwiertów dla pompy ciepła) oraz jego zagospodarowanie zgodnie z dokumentacją projektową . Zakres robót obejmuje m.in.: a) rozbiórkę istniejącego budynku przedszkola, demontaż i utylizacja elementów azbestowych, b) roboty ziemne związane z rozbiórkami, wykopami i ukształtowaniem terenu, c) roboty budowlane, konstrukcyjne, wykończeniowe projektowanego budynku, d) wykonanie robót wiertniczych wraz z opracowaniem projektu robót geologicznych, dokumentacją techniczną, niezbędną uzyskania zgody na rozpoczęcie robot i po ich zakończeniu (powykonawcza), e) roboty drogowe w tym: ułożenie nawierzchni z kostki i płyt granitowych, wykonanie nakładki bitumicznej, wykonanie schodów terenowych, podjazdów, murków oporowych, f) roboty elektryczne zewnętrzne (m.in. wykonanie przyłącza oraz oświetlenia zewnętrznego, monitoringu), g) roboty elektryczne wewnętrzne wraz z projektem BMS ( wymogi dotyczące systemu BMS wg załącznika do SIWZ), h) roboty związane z wykonaniem zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej, sanitarnej, przyłącza gazowego, przyłącza wodociągowego, kanalizacji teletechnicznej, i) roboty instalacyjne wewnętrzne: kotłownia, instalacje: c.o., ciepła i zimna woda, hydrantowa, ciepło technologiczne, j) roboty instalacyjne związane z dostawą, montażem i rozruchem wentylacji i klimatyzacji, k) dostawa i montaż wyposażenia kuchni, l) dostawa i montaż wyposażenia zgodnie z projektem aranżacji wnętrz, m) dostawa i montaż windy z uzyskaniem decyzji UDT, n) dostawa i montaż urządzeń na placów zabaw, zjeżdżalni terenowych, ławek, koszy na śmieci, stojaków na rowery, o) roboty związane z nasadzeniami, przesadzeniem drzew i krzewów, założeniem trawnika, ogrodów i pielęgnacją zieleni, p) roboty związane z wykonaniem i remontem ogrodzeń w tym również wykonanie bramy wjazdowej i furtek. q) inne roboty niezbędne do wykonania zadania zgodnie z zakresem projektowym niezbędnym do uzyskania pozwolenia na użytkowanie 4. Ze względu na nośność drogi dojazdowej (3,5 t) oraz utrudniony dojazd (wysepki separujące ruch) należy przewidzieć w cenie oferty koszt projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz ewentualnego demontażu i odtworzenia oznakowania i nawierzchni wysepek, a także ewentualną naprawę asfaltowej nawierzchni i krawężników drogi (rysunek poglądowy oraz dokumentacja zdjęciowa przedstawiające wygląd drogi dojazdowej w załączeniu.) 5. W terminie 10 dni od daty podpisania umowy Wykonawca przedłoży uzgodniony z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, uwzględniający poszczególne elementy robót i terminy ich wykonania wg wzoru sporządzonego przez Zamawiającego. Harmonogram powinien zwierać poszczególne elementy robót, które po ich całkowitym zakończeniu mogą być odebrane i rozliczane fakturami częściowymi. Wzór formularza harmonogramu stanowi załącznik do SIWZ. Wykonawca może wprowadzić dodatkowe podpunkty, jednak powinny one stanowić wyodrębnione części, które można odebrać i rozliczyć. W harmonogramie należy uwzględnić: a) fakturowanie częściowe maksymalnie 10 faktur częściowych oraz fakturę końcową. b) ostatnia faktura nie powinna być niższa niż 10% wynagrodzenia. 6. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także: a) Wykonanie dokumentacji technicznej systemu zarządzania i monitoringu obiektu BMS zgodnie z załącznikiem do SIWZ b) wszelkie koszty utrzymania zaplecza budowy, dozorowania budowy, ubezpieczenia terenu budowy, wszelkich robót przygotowawczych, demontażowych, wyburzeniowych, porządkowych, robót pomocniczych dla robót podstawowych (np. rusztowania), robót zabezpieczających, c) projektu organizacji placu budowy wraz z jego organizacją i późniejszą likwidacją, koszty wywozu, składowania i utylizacji materiałów rozbiórkowych, odpadów, gruzu i ziemi, d) koszty zapewnienia bezpieczeństwa i likwidacji zagrożeń, koszty wynikające z konieczności zapobieżenia awarii, e) koszty zajęcia pasa drogowego (jeżeli będzie wymagane), f) projektu organizacji ruchu zastępczego, z uwagi nośność drogi dojazdowej (3,5 t) należy przewidzieć ewentualna naprawę asfaltowej nawierzchni i krawężników. g) organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie oraz ogrodzenie terenu budowy, h) sporządzenie planu BIOZ, i) obsługę geodezyjną całości inwestycji, j) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót, k) uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz koordynacją robót związanych z wykonaniem obu części zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi, l) zapewnienie zaplecza biurowo-socjalnego w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, na prowadzenie spotkań poświęconych prowadzeniu robót i wyposażenie w sprzęt umożliwiający prowadzenie spotkań dla minimum 6 osób oraz zapoznawania się z dokumentami, m) koszt projektu tymczasowej organizacji ruchu, demontażu i odtworzenia oznakowania i nawierzchni wysepek, a także koszty naprawy asfaltowej nawierzchni i krawężników drogi, n) wykonanie wszelkich badań i sprawdzeń niezbędnych do odbioru inwestycji w tym również badań szczelności budynku, o) rozruch technologiczny wszystkich instalacji wraz ze sporządzeniem dokumentacji powykonawczej, protokołów rozruchu, pomiarów, p) doprowadzenie terenu budowy i jego otoczenia do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych, wywiezienie nadmiaru gruntu i ziemi, q) montaż na obiekcie tablic informacyjnych o dofinansowaniu inwestycji (tablice przekaże Zamawiający). r) wykonanie świadectwa energetycznego dla wybudowanego budynku, s) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu instrukcji bezpieczeństwa pożarowego obiektu oraz opracowania scenariusza pożarowego, t) wyposażenie budynku w niezbędny sprzęt pożarowy m.in. gaśnicę, koce itp. oraz tabliczki oznakowania dróg ewakuacyjnych i inne zgodnie z opracowaną instrukcją bezpieczeństwa pożarowego, u) przeszkolenie użytkowników w zakresie korzystania z zainstalowanej infrastruktury m.in.: oświetlenie, kotłownia, monitoring, fotowoltaika, BMS (lista obecności, materiały ze szkolenia, protokół). v) W związku z tym ,że istniejące przedszkole będzie funkcjonowało do 3 lipca 2017r., należy uwzględnić ten fakt w harmonogramie robót oraz zapewnić bezpieczeństwo użytkownikom. 7. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 45214100-1 Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45233161-5 Roboty budowlane z zakresie ścieżek pieszych 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw 51900000-1 Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli 45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń 8. Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia, rozwiązania techniczne i projektowe znajdują się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ Dokumentacja techniczna obejmuje : 1. projekt budowlany, suplement do projektu budowlanego, 2. projekty wykonawcze, 3. Charakterystyka energetyczna budynku, 4. Badania geotechniczne, 5. Audyt efektywności energetycznej budynku, 6. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 9. Zakres robót dla inwestycji objęty jest pozwoleniem na budowę – decyzja Nr 1259/2014 z dnia 10 października 2014r. wydana przez Starostę Świdnickiego. 10. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z niniejszym SIWZ, w/w dokumentacją oraz obowiązującymi przepisami i normami z uwzględnieniem standardów budownictwa energooszczędnego. 11. UWAGA! Załączone przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że w ramach niniejszego zamówienia przewidziane jest rozliczenie ryczałtowe, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych wynikających z dokumentacji projektowej (w tym z projektu wykonawczego) nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. 12. Przy wycenie przedmiotu zamówienia należy zwrócić szczególną uwagę na charakterystykę energetyczną budynku, audyt efektywności energetycznej budynku, suplementy i STWiORB. Precyzują one właściwości elementów projektu budowlanego oraz opis robót nie wyszczególnionych w przedmiarze robót, których wykonanie jest wymagane w ramach realizacji zamówienia z uwagi na konieczność uzyskania założonych w projekcie wskaźników . 13. Zamawiający informuje, iż jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji technicznej użyto nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować wyłącznie jako określające oczekiwane przez Zamawiającego standardy jakościowe wykonania przedmiotu zamówienia, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, tzn. poprzez zastosowanie innych technologii, materiałów i urządzeń i armatury o nie gorszych parametrach, niż podane w dokumentacji z uwagi na konieczność uzyskania założonych w projekcie wskaźników energooszczędności: a) Podane nazwy i/lub typy materiałów i produktów oraz (ich) rysunki mają na celu wskazanie parametrów jakościowych i technicznych, eksploatacyjnych oraz użytkowych, z zachowaniem zgodności wizualno-tematycznej nie gorszych od przyjętych w dokumentacji. b) Ciężar udowodnienia, że materiał, produkt czy wyrób (urządzenie) jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W tym celu Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić karty katalogowe poszczególnych "równoważnych" elementów wraz z rysunkami i szczegółowym opisem technicznym. 14. W szczególności przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania obowiązujących ustaw i rozporządzeń, obowiązujących norm technicznych, przepisów techniczno – budowlanych, zasad wiedzy technicznej, przepisów BHP, ppoż. Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i lokalne oraz inne przepisy, regulaminy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z wykonywanymi pracami i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie ich postanowień podczas realizacji zadania. 15. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny, wymagany okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest również udzielić gwarancji na wbudowane materiały, elementy i zamontowane oraz dostarczone urządzenia na okres jak w udzielonej gwarancji na roboty budowlane. UWAGA! Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia oraz dokonanie regulacji wszystkich systemów na wezwanie Zamawiającego maksymalnie dwa razy w roku (przed lub po sezonie letnim, zimowym), więc powinien te koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku chyba, że gwarancja producenta danego urządzenia wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych. 16. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi - określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację zadania. 17. W przypadku stwierdzenia, że prace wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami, Zamawiający może odstąpić od zapłaty i zażądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 18. Wykonawca przygotuje i dostarczy Zamawiającemu nie później niż 3 dni po podpisaniu umowy kosztorys, sporządzony w oparciu o przedmiary stanowiące załącznik do SIWZ. Załączony przedmiar ma charakter pomocniczy. Jeżeli wykonawca uzna, iż przedmiar nie obejmuje pewnych robót wymaganych w dokumentacji technicznej jest zobowiązany uzupełnić kosztorys o brakujące pozycje. 19. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż : 16 000 000,00 zł (szesnaście milionów zł). Ubezpieczenie OC winno obejmować również szkody wyrządzone przez wszystkich Podwykonawców lub dalszych Podwykonawców. Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu, w terminie 14 dni od zawarcia umowy kopię polisy ubezpieczeniowej. 20. Zatrudnienie na umowę o pracę. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - roboty ogólnobudowlane, - roboty konstrukcyjne , - roboty instalacyjne, - roboty ziemne, - roboty drogowe, - roboty związane z zagospodarowaniem terenu, - roboty związane z wykonaniem ogrodzenia. 21. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 21 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 22. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 20 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisem osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 23. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 21 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 20 czynności. 24. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45214100-1, 45110000-1, 45100000-8, 45400000-1, 45300000-0, 45233161-5, 45233200-1, 45112710-5, 37535200-9, 51900000-1, 45342000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT13389997.07
Walutapln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE INTER-SYSTEM S.A. - LIDER KONSORCJUM,  SYLWIA.SZEWC@INTER-SYSTEM.COM.PL,  UL.DMOWSKIEGO 17B,  50-203,  WROCŁAW,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
ISB BUDOWNICTWO SP. Z O.O. - PARTNER KONSORCJUM,  ,  UL. KOMINIARSKA 17,  51-182,  WROCŁAW,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 16581829.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12924840.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17343000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: 1) DOMYCZYSTEJ ENERGII SP. Z O.O., UL. KUNICKIEGO 10A/II, 54-616 WROCŁAW - BĘDZIE REALIZOWAĆ ROBOTY BUDOWLANE DOTYCZĄCE WYKONANIA, MONTAŻU I URUCHOMIENIA KOTŁOWNI WRAZ Z AUTOMATYKĄ OPARTEJ O POMPĘ CIEPŁA TYPU SOLANKA-WODA, KTÓREJ DOLNE ŹRÓDŁ0 STANOWIĄ ODWIERTY ORAZ WYKONANIE INSTALACJI FOTYOWOLTAICZNEJWRAZ Z AUTOMATYKĄ 2)NEXUS NWE TECHNOLOGIE S.A., UL. DMOWSKIEGO 17B, 50-203 WROCŁAW - BĘDZIE REALIZOWAĆ ROBOTĘ BUDOWLANĄ POLEGAJĄCĄ NA WYKONANIU SYSTEMU BMS DLA BUDYNKU WRAZ Z DOKUMENTACJĄ PROJEKTOWĄ

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę pracę brukarskie - Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę pracę brukarskie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Roboty remontowe budynku nr 62 – hala sportowa w Olesznie
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Strzegom: Wykonanie nakładki bitumicznej na ul. Kwarcowej i ul. Wrzosowej w Strzegomiu
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na ulicach Kazimierza Wielkiego i Mostowej w Poznaniu
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Racławice
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI