Budowa boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią syntetyczną przy Szkole Podstawowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią syntetyczną przy Szkole Podstawowej w Łomnie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoPAWŁÓW
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoinny: Stowarzyszenie
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySTOWARZYSZENIE "ŻYJ GODNIE"
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-19
  • Numer ogłoszenia2017/2017/109740
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 109740 - 2017 z dnia 2017-07-19 r.
PAWŁÓW: Budowa boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią syntetyczną przy Szkole Podstawowej w Łomnie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 504720-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 85338 - 2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: STOWARZYSZENIE "ŻYJ GODNIE", krajowy numer identyfikacyjny 26006514000000, ul. PAWŁÓW  56a, 27-225  PAWŁÓW, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 41 272-16-90, faks 41 272-16-90, e-mail gzoo@op.pl, gzoo@op.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Stowarzyszenie
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią syntetyczną przy Szkole Podstawowej w Łomnie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej wraz z niezbędnym wyposażeniem na działkach o nr ewid. 242, 245/1, 235/1 w Łomnie (gmina Pawłów, powiat starachowicki, woj. świętokrzyskie). Teren przewidziany pod realizację inwestycji położony jest w obrębie Szkoły Podstawowej w Łomnie. Aktualnie znajduje się tam boisko o nawierzchni asfaltowej /przeznaczone do rozbiórki/. Planowane roboty będą obejmowały: - Roboty przygotowawcze; - Roboty ziemne; - Budowę boiska wielofunkcyjnego z instalacją sprzętu sportowego i elementów małej architektury. Zakres prac obejmuje ponadto obsługę geodezyjną. W ramach prac prowadzących do wybudowania boiska, pierwszym elementem do wykonania będą roboty mające na celu przygotowanie terenu. Wybudowane wielofunkcyjne boisko zostanie pokryte poliuretanową nawierzchnią, wyposażone w sprzęt sportowy taki jak: słupki i stojaki do gry w koszykówkę, siatkówkę. W ramach prowadzonych prac zamontowane zostaną elementy małej architektury: ławki parkowe, kosze na śmieci, tablica informacyjna ze stanowiskami rowerowymi. Zagospodarowany teren będzie pełnił funkcję infrastruktury rekreacyjnej ogólnodostępnej i niekomercyjnej, obiekt zapewni możliwość aktywnego spędzana czasu dla lokalnej społeczności. Boisko o wymiarach 29,0m x 43,0m (1247m2) przewidziane jest do uprawiania gier zespołowych - piłka ręczna, 2x koszykówka, 2x siatkówka i 2x mini siatkówka. Boisko posiada zaprojektowany spadek 0,5% w kierunku południowym. Część działki na której usytuowano boisko wielofunkcyjne należy ukształtować do rzędnej podstawowej terenu 264,50 m n.p.m. Nawierzchnia poliuretanowa składa się z 2 warstw – każda o grubości 8mm. Kolor nawierzchni zielony - RAL 6025 - z malowanymi pasami szerokości 5cm; kolor biały RAL 1013 - dla boiska do piłki ręcznej; kolor żółty RAL 1011 - dla boiska do koszykówki; kolor czerwony RAL 3003 - dla boisk do siatkówki. Boisko znajduje się na poziomie otaczającego gruntu i jest w pełni dostępne dla osób niepełnosprawnych. Dla projektowanej inwestycji zapewniony jest na dotychczasowych zasadach dojazd do nieruchomości z drogi powiatowej – poprzez istniejący zjazd. Inwestycja nie oddziałuje negatywnie na środowisko (hałas, wibracje, itp.). Przedmiot zamówienia i standardy jakościowe szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR). Zaleca się by wykonawca zapoznał się z lokalizacją inwestycji w terenie. Przy prowadzeniu prac ziemnych należy zwrócić szczególną uwagę na granice działki inwestora. Wszystkie zaplanowane prace muszą być prowadzone w nieprzekraczalnych granicach działki inwestora. Przy realizacji inwestycji konieczne będą prace ziemne - wyrównanie terenu. Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, warunkami zawartymi w SIWZ, wzorem umowy oraz z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją. Wszystkie zastosowane materiały powinny odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów ustawy z dnia 7 lipca 1994 „Prawo budowlane” roku. W zależności od zastosowanych materiałów należy bezwzględnie przestrzegać technologii i wymagań producentów. Przed odbiorem końcowym należy przedstawić komplet certyfikatów PZH i załączyć je do dokumentacji odbiorowej. Uwaga! Wskazana w projekcie budowlanym inwestycja „Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Łomnie” realizowana będzie dwuetapowo. Niniejsze postępowanie obejmujące budowę boiska wielofunkcyjnego stanowi jej pierwszy etap (w załączeniu dokumentacja dotycząca realizacji tego etapu). Niniejsze postępowanie nie obejmuje: wykonania robót rozbiórkowych (inwestor wykona je we własnym zakresie), budowy oświetlenia boiska, budowy dojść, budowy ogrodzenia boiska, wykonania nawierzchni trawiastej wskazanych w dokumentacji projektowej – roboty te wykonane zostaną w drugim etapie. Uwaga! Podstawą do wyceny oferty jest projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, a załączony przedmiar robót stanowi jedynie dokument pomocniczy. Wykonawca ujmie także w kosztach ogólnych: 1. Kompleksową obsługę geodezyjną, 3 egz. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w tym 1 egz. na nośniku elektronicznym). Format i zawartość plików w postaci wektorowej. Format plików to DWG lub DXF. 2. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. Uwaga! Zamawiający wymaga gwarancji i rękojmi min. 3 lata (36 miesięcy). Wykonawca zapewni konserwację nawierzchni syntetycznej zgodnie z zaleceniami producenta (lecz nie mniej niż 2 razy w roku) w okresie gwarancji. Ważne! W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw wyrobów budowlanych lub urządzeń wskazujących na producenta i konkretnych typów katalogowych – wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne” o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w w/w dokumentach podano konkretne typy materiałów, wyrobów i urządzeń, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów jakościowych i cech użytkowych co najmniej na poziomie wskazanego produktu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały lub urządzenia w celu udowodnienia, że oferowane parametry jakościowe i cechy użytkowe są równoważnie lub lepsze od złożonych w dokumentacji. Udowodnienie, że zastosowane materiały, przedmioty lub towary mają parametry równe lub lepsze niż materiały, przedmioty lub towary powołane w opisie przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212200-8
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45112000-5, 45113000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT373399.23
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DoRad Dorota Radziejowska,  z.morgas@radbudradom.pl,  Rajec Poduchowny 88,  26-613,  Radom,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 242002.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 242002.50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 513951.67
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę zabudowanego piecyka elektrycznego- Miedziana Góra
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania20-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę zabudowanego piecyka elektrycznego(góra grzeje a dół chyba nie). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI