A)remont łazienek wg projektu plastycznego uczniów klas młodszych Szkoły Podstawowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
A)remont łazienek wg projektu plastycznego uczniów klas młodszych Szkoły Podstawowej Nr 6 im.Macieja Rataja w Ostrowie Wielkopolskim w ramach zadania Kolorowe łazienki dla pierwszaka b)rewitalizacja trybun sportowych i terenu przy Szkole Podstawowej Nr 6 im.Macieja Rataja w Ostrowie Wielkopolskim w ramach zadania Nasze boisko i nasze trybuny na szóstkę.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoOstrów Wielkopolski
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzkoła Podstawowa Nr 6 im. Macieja Rataja w Ostrowie Wielkopolskim
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-20
  • Numer ogłoszenia2017/2017/109992
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 109992 - 2017 z dnia 2017-07-20 r.
Ostrów Wielkopolski: a)remont łazienek wg projektu plastycznego uczniów klas młodszych Szkoły Podstawowej Nr 6 im.Macieja Rataja w Ostrowie Wielkopolskim w ramach zadania Kolorowe łazienki dla pierwszaka b)rewitalizacja trybun sportowych i terenu przy Szkole Podstawowej Nr 6 im.Macieja Rataja w Ostrowie Wielkopolskim w ramach zadania Nasze boisko i nasze trybuny na szóstkę.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 542875-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Macieja Rataja w Ostrowie Wielkopolskim, krajowy numer identyfikacyjny 69411000000, ul. ul. Staroprzygodzka  112, 63400   Ostrów Wielkopolski, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 62 738 25 21, faks 62 738 25 21, e-mail podstawowa6@wp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
a)remont łazienek wg projektu plastycznego uczniów klas młodszych Szkoły Podstawowej Nr 6 im.Macieja Rataja w Ostrowie Wielkopolskim w ramach zadania Kolorowe łazienki dla pierwszaka b)rewitalizacja trybun sportowych i terenu przy Szkole Podstawowej Nr 6 im.Macieja Rataja w Ostrowie Wielkopolskim w ramach zadania Nasze boisko i nasze trybuny na szóstkę.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.2/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
ZESPÓŁ SANITARNY I PIĘTRA W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 W OSTROWIE WIELKOPLSKIM 1. ROBOTY ROZBIÓRKOWE 1.1 Demontaż urządzeń sanitarnych - 1 [kpl.], 1.2 Demontaż urządzeń elektrycznych - 1 [kpl.] 1.3 Demontaż stropu - 2,049 [m3], 1.4 Skucie tynków - 30,289 [m2], 2. REMONT POKRYCIA DACHU 2.1 Wydłużenie wysokości komina wentylacyjnego 4 x 14,0 x 14,0 [cm] - 0,65 [m3], 2.2 Uzupełnienie krokwi drewnianych 16/5 - 0,295 [m3], 2.3 Styropapa EPS 200 gr. 20 cm] - 16,605 [m2], 2.4 Obróbki z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,6 [mm] - 6,825 [m2], 2.5 Sufit podwieszony z 2 x płyta faramacel - 9,331 [m2]. 3. ROBOTY INSTALACYJNE BRANŻY SANITARNEJ 3.1 Dostawa i montaż systemowych dolnopłuków z miską ustępową zawieszoną wraz uruchomieniem - 4 [kpl.], 3.2 Dostawa i montaż umywalek wraz z uruchomieniem - 4 [kpl.], 3.3 Przełożenie istniejącego grzejnika stalowego płytowego na scianę z oknami wraz z uruchomieniem - 1 [kpl.], 4. ROBOTY INSTALACYJNE BRANZY ELEKTRYCZNEJ 4.1 Dostawa, montaż i podłączenie opraw LED - 6 [kpl.], 4.2 Podłączenie suszarki do rak - 1 [kpl.], 4.3 Podłączenie poidełka - 1 [kpl.] – zgodnie ze stanem wyjściowym. 5. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 5.1 Tynki wewnętrzne kat. III gr. 1,0 [cm] - 30,921 [m2], 5.2 Okładziny ścienne płytkami glazurowanymi 10 x 10 [cm] - 13,60 [m2], 5.3 Okładziny ścienne płytkami glazurowanymi 40 x 20 [cm] - 30,53 [m2], 5.4 Okładziny podłogowe płytkami glazurowanymi 40 x 40 [cm]; R9 - 16,64 [m2], 5.5 Dostawa i montaż systemowych ścinek sanitarnych wraz z drzwiami gr. 12 [mm] - 14,826 [m2] 6. STOLARKA DRZWIOWA 6.1 drzwi aluminiowe o świetle 90 x 205, przeszklone szkłem bezpiecznym, zawias potrójny, zamek patentowy, odbojnice, samozamykacze, ościeżnica aluminiowa bez progowa - 4,2 [m2] NASZE BOISKO I NASZE TRYBUNY - NA SZÓSTKĘ - REWITALIZACJA TRYBUN SPORTOWYCH I TERENU ZIELONEGO PRZY SZKOLE PODSTWOWEJ NR 6 W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM 1. Wykarczowanie drzew owocowych 1.1 Wykarczowanie i wywóz drzew owocowych wraz z utylizacją - 26 [szt.]. 2. Demontaż istniejących trybun sportowych 2.1 Demontaż istniejących trybun ziemno - betonowo - drewnianych - 56 [kpl.] 3. Rozebranie istniejącego nasypu ziemnego pod trybuny z wywozem gruntu 3.1 Rozebranie nasypu ziemnego pod istniejące trybuny z wywiezieniem gruntu - 500 [m3]. 4. Demontaż istniejących barierek ochronnych bieżni 4.1 Demontaż istniejących barierek ochronnych bieżni - 42,480 [m2]. 5. Chodnik od strony boiska ORLIK 5.1 Koryto wykonane mechanicznie na głębokość 30 [cm] - 92 [m2], 5.2 Podbudowa betonowa gr. 15 [cm] - 92,0 [m2], 5.3 Obrzeża betonowe o wymiarach 30 x 8 [cm] - 84,0 [m], 5.4 Nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6 [cm] - 92 [m2]. 6. Chodnik od strony bieżni 6.1 Koryto wykonane mechanicznie na głębokość 30 [cm] - 380 [m2], 6.2 Podbudowa betonowa gr. 15 [cm] - 380 [m2], 6.3 Obrzeża betonowe o wymiarach 30 x 8 [cm] - 194,0 [m], 6.4 Nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6 [cm] - 380 [m2]. 7. Dostawa i montaż trybun na 304 miejsca 7.1 Dostawa, montaż, wypoziomowanie, zakotwienie systemowych stałych 3 rzędowych, przeznaczonych na boiska zewnętrzne z siedziskami plastikowymi, podesty kratowe z kratki typ VEMA, atestowanych trybun sportowych na 304 miejsca. Cała konstrukcja stalowa trybun łącznie z barierkami bezpieczeństwa ocynkowana ogniowo. Trybuna musi spełniać wymogi ewakuacyjne i ergonomiczne. Kolory siedzisk plastikowych w/g wymogów Zamawiającego. Każde siedzisko musi mieć oparcie jak na załączonej do SIWZ fotografii. Siedziska musza być wandaloodporne, stabilnie zamocowane do konstrukcji trybuny. - 304 [miejsca]
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45454000-4, 45300000-0, 45311000-0, 45400000-1, 45421000-4, 45236100-1, 44212000-9, 45223100-7, ,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT209266.44
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Handlowa "STEMPEL" ,  biuro@stempel-sport.pl,  ul.Wroclawska 30 ,  63-400 ,  Ostrów Wielkopolski ,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 257992.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 257992.50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 257992.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ułożenie kostki brukowej ok. 150 m2 - Turek
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecimy ułożenie kostki brukowej ok. 150 m2. Termin do 31 maja w Turku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI