1. Przedmiotem zamówienia jestremont pokrycia dachu w Domu Studenckim Hilton, przy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
1. Przedmiotem zamówienia jestremont pokrycia dachu w Domu Studenckim Hilton, przy ul. Ćwiklińskiej 2C w Rzeszowie. 2. Zakres prac jaki należy wykonać przedstawia Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ oraz Obmiar robót (Załącznik nr 2a do SIWZ).
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoinny: Uczelnia Publiczna
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytet Rzeszowski
  • Data publikacji ogłoszenia2017-06-26
  • Numer ogłoszenia2017/2017/100396
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 100396 - 2017 z dnia 2017-06-26 r.
Rzeszów: 1. Przedmiotem zamówienia jestremont pokrycia dachu w Domu Studenckim Hilton, przy ul. Ćwiklińskiej 2C w Rzeszowie. 2. Zakres prac jaki należy wykonać przedstawia Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ oraz Obmiar robót (Załącznik nr 2a do SIWZ).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 76679

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rzeszowski, krajowy numer identyfikacyjny 69156004000000, ul. ul. Rejtana  , 35959   Rzeszów, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 178 721 018, faks 178 721 262, e-mail org@univ.rzeszow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ur.edu.pl/uniwersytet/przetargi/ogloszenia/budowlane
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
1. Przedmiotem zamówienia jestremont pokrycia dachu w Domu Studenckim Hilton, przy ul. Ćwiklińskiej 2C w Rzeszowie. 2. Zakres prac jaki należy wykonać przedstawia Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ oraz Obmiar robót (Załącznik nr 2a do SIWZ).
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP/UR/54/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45261900-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT92056.52
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlow-Usługowe BUDREM Paweł Wojtan,  ,  ul. Św. Rocha 227,  35-330,  Rzeszów,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 99421.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 46742.40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 124740.54
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Tusze, tonery i bębny do drukarek i urządzeń kopiujących
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Rzeszów: Rozwój infrastruktury drogowej pomiędzy miastami Snina – Medzilaborce – Krosno” w ramach Programu Interreg V-A Polska Słowacja” jest „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 897 Tylawa – Komańcza – Cisna – Ustrzyki Górne – Wołosate – Granica Państwa na odcinkach: w km 0+380 ÷ km 1+990; w km 2+320 ÷ km 3+020, w km 3+320 ÷ km 6+850 wraz z wykonaniem remontu nawierzchni na odcinkach: w km 0+000 ÷ 0+380; w km 1+990 ÷ 2+320; w km 3+020 ÷ 3+320 w ramach zadania pn. „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 897 Tylawa – Komańcza – Cisna – Ustrzyki Górne – Wołosate – Granica Państwa na odcinku od miejscowości Tylawa (skrzyżowanie z DK 19) do miejscowości Daliowa” Projekt współfinasowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu współpracy transgranicznej V-A Interreg Polska Słowacja 2014 – 2020.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa drogi leśnej „Nad Jezioro” w Leśnictwie Wyspowo i Sopieszyno w Gminie Wejherowie – ETAP I "
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: „Budowa budynku komunalnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Orzeszu przy ulicy Ulbrycha”.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI