Ogłoszenie nr 105041 - 2017
z dnia 2017-07-06 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513184-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań reprezentowane przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
63125782200000, ul.
ul. Matejki
57,
60770
Poznań, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
61 8694 800; 8694 801, faks
61 8694 809, e-mail
obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Poznaniu przy ul. Kantaka 8-9
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wykonanie remontu budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Poznaniu przy ul. Kantaka 8-9 w zakresie określonym w dokumentacji projektowej i kosztorysowej. Zadanie realizowane będzie na rzecz
dwóch podmiotów – Miasta Poznań Biura Miejskiego Konserwatora Zabytków oraz Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. Każdy z nich zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za wykonanie prac na rzecz tego podmiotu. Na rzecz ZKZL sp. z o.o. realizowane będą prace dotyczące remontu głównych klatek schodowych. Pozostała część przedmiotu zamówienia realizowana będzie na
rzecz Miasta Poznań Biura Miejskiego Konserwatora Zabytków. Każdy z zakresów został określony w osobnym kosztorysie. Opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót Dodatkowe informacje dotyczące wykonania
przedmiotu zamówienia: Kalkulację ceny ryczałtowej należy przygotować w oparciu o dokumentacje projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz przygotowane indywidualnie przez Wykonawcę przedmiary robót. W przypadku wątpliwości wynikających z dokumentacji projektowej
należy zadać pytanie Zamawiającemu; po udzieleniu odpowiedzi przez Zamawiającego zmiany należy uwzględnić w cenie oferty. Wywóz gruzu i odpadów z placu budowy nastąpi na podstawie ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2013. poz. 21), utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. tekst jednolity (Dz. U. z 2016 poz. 250). W ramach przedmiotu zamówienia należy również: 1. Wykonać projekt tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia prac
uzgodniony z Zarządem Dróg Miejskich, dla zrealizowania robót wszystkich branż objętych dokumentacją projektową; 2. Wykonać wymagane projekty i rysunki wykonawcze lub warsztatowe uzgodnione z Nadzorem Autorskim oraz Zamawiającym; 3. usunąć napotkane kolizje; 4. dokonać uzgodnień, odbiorów, wyłączeń sieci w celu wykonywania robót; 5. wykonać tymczasowe niezbędne
przełączenia instalacyjne: elektryczne, teletechniczne i kanalizacyjne dla zapewniania ciągłości eksploatacji obiektów; 6. wykonać dokumentację powykonawczą; 7. zapewnić obsługę geodezyjną i geologiczną; 8. zapewnić obsługę archeologiczną; 9. przygotować dokumentację formalnoprawną
wynikającej z art. 56 i 57 Prawa budowlanego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
42416100-6
Dodatkowe kody CPV:
45000000-7,
45313000-4,
50750000-7
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT Waluta IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MD KONS Sp. z o. o. oraz Zakład Budowlano - Sztukatorski Konserwacja Zabytków Marian Domaniecki ,
,
ul. Sobotecka 10,
60-161,
Poznań, kraj/woj.
wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1617000.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 1617000.00 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1617000.00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.