Ogłoszenie nr 113419 - 2017
z dnia 2017-07-28 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512329-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny
28868500000, ul.
Kopernika
36,
31-501
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
012 424 71 21,012 424 70 46, faks
012 424 71 22, 012 424 71 20, e-mail
info@su.krakow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.su.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami w pomieszczeniach Oddziału Klinicznego Neurologii, mieszczącego się na I piętrze pawilonu „A” przy ul. Botanicznej 3 w Krakowie, zgodnie z dokumentacją pt.: „Konserwatorski projekt rekonstrukcji i konserwacji stolarki okiennej w budynkach Kliniki Neurochirurgii i Neurotraumatologii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Botanicznej 3/ ul. Kopernika 48/50 (Pawilon I)” oraz programem konserwatorskim pt.: „Zabytkowe przeciwsłoneczne rolety w zespole budynków Kliniki Neurochirurgii i Neurotraumatologii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Botanicznej 3 - Potrzeby konserwatorskie” (DFZP-LS-271-68/2017)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
DFZP-LS-271-68/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami w pomieszczeniach Oddziału Klinicznego Neurologii, mieszczącego się na I piętrze pawilonu „A” przy ul. Botanicznej 3 w Krakowie, zgodnie z dokumentacją pt.: „Konserwatorski projekt rekonstrukcji i konserwacji stolarki okiennej w budynkach Kliniki Neurochirurgii i Neurotraumatologii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Botanicznej 3/ ul. Kopernika 48/50 (Pawilon I)” oraz programem konserwatorskim pt.: „Zabytkowe przeciwsłoneczne rolety w zespole budynków Kliniki Neurochirurgii i Neurotraumatologii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Botanicznej 3 - Potrzeby konserwatorskie”.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
44221000-5
Dodatkowe kody CPV:
45212350-4,
45111300-1,
92522000-6,
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT81600.90 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Montażowe „MIDREW II” Paweł Michura, Młynne 101, 34-600 Limanowa,
,
,
,
, kraj/woj.
małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 97785 Oferta z najniższą ceną/kosztem 97785 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 97785 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.