Wykonanie i wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami w pomieszczeniach Oddziału...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie i wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami w pomieszczeniach Oddziału Klinicznego Neurologii, mieszczącego się na I piętrze pawilonu „A” przy ul. Botanicznej 3 w Krakowie, zgodnie z dokumentacją pt.: „Konserwatorski projekt rekonstrukcji i konserwacji stolarki okiennej w budynkach Kliniki Neurochirurgii i Neurotraumatologii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Botanicznej 3/ ul. Kopernika 48/50 (Pawilon I)” oraz programem konserwatorskim pt.: „Zabytkowe przeciwsłoneczne rolety w zespole budynków Kliniki Neurochirurgii i Neurotraumatologii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Botanicznej 3 - Potrzeby konserwatorskie” (DFZP-LS-271-68/2017)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającego
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpital Uniwersytecki w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-28
  • Numer ogłoszenia2017/2017/113419
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 113419 - 2017 z dnia 2017-07-28 r.
Kraków: Wykonanie i wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami w pomieszczeniach Oddziału Klinicznego Neurologii, mieszczącego się na I piętrze pawilonu „A” przy ul. Botanicznej 3 w Krakowie, zgodnie z dokumentacją pt.: „Konserwatorski projekt rekonstrukcji i konserwacji stolarki okiennej w budynkach Kliniki Neurochirurgii i Neurotraumatologii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Botanicznej 3/ ul. Kopernika 48/50 (Pawilon I)” oraz programem konserwatorskim pt.: „Zabytkowe przeciwsłoneczne rolety w zespole budynków Kliniki Neurochirurgii i Neurotraumatologii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Botanicznej 3 - Potrzeby konserwatorskie” (DFZP-LS-271-68/2017)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 512329-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 28868500000, ul. Kopernika  36, 31-501   Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, faks 012 424 71 22, 012 424 71 20, e-mail info@su.krakow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.su.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami w pomieszczeniach Oddziału Klinicznego Neurologii, mieszczącego się na I piętrze pawilonu „A” przy ul. Botanicznej 3 w Krakowie, zgodnie z dokumentacją pt.: „Konserwatorski projekt rekonstrukcji i konserwacji stolarki okiennej w budynkach Kliniki Neurochirurgii i Neurotraumatologii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Botanicznej 3/ ul. Kopernika 48/50 (Pawilon I)” oraz programem konserwatorskim pt.: „Zabytkowe przeciwsłoneczne rolety w zespole budynków Kliniki Neurochirurgii i Neurotraumatologii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Botanicznej 3 - Potrzeby konserwatorskie” (DFZP-LS-271-68/2017)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
DFZP-LS-271-68/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami w pomieszczeniach Oddziału Klinicznego Neurologii, mieszczącego się na I piętrze pawilonu „A” przy ul. Botanicznej 3 w Krakowie, zgodnie z dokumentacją pt.: „Konserwatorski projekt rekonstrukcji i konserwacji stolarki okiennej w budynkach Kliniki Neurochirurgii i Neurotraumatologii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Botanicznej 3/ ul. Kopernika 48/50 (Pawilon I)” oraz programem konserwatorskim pt.: „Zabytkowe przeciwsłoneczne rolety w zespole budynków Kliniki Neurochirurgii i Neurotraumatologii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Botanicznej 3 - Potrzeby konserwatorskie”.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 44221000-5
Dodatkowe kody CPV: 45212350-4, 45111300-1, 92522000-6,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT81600.90
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Montażowe „MIDREW II” Paweł Michura, Młynne 101, 34-600 Limanowa,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 97785
Oferta z najniższą ceną/kosztem 97785
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 97785
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż szamba plastikowego o poj.6000 l-Trzyciąż
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż szamba plastikowego o poj.6000 l. Konieczny przyjazd doradcy na miejsce montażu z uwagi na trudnodostępne miejsce. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI