II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ
cego: Utrzymanie czystoĹci i porzÄ
dku na terenie Gminy Ĺomianki w 2017 roku
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
RZP.271.45.2016
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia (wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
3.1 Przedmiotem zamĂłwienia sÄ
usĹugi zwiÄ
zane z utrzymaniem czystoĹci i porzÄ
dku na terenie gminy Ĺomianki, obejmujÄ
ce:
1. Opróşnianie koszy ulicznych oraz koszy na psie odchody na terenie gminy Ĺomianki (wykaz koszy stanowi zaĹÄ
czniki nr 1 do opisu przedmiotu zamĂłwienia), w tym:
1) codzienne opróşnianie koszy,
2) sprzÄ
tanie Ĺmieci przy koszach, w promieniu 1 m od kosza,
3) naprawÄ i konserwacjÄ koszy,
4) wymianÄ uszkodzonych czÄĹci lub caĹych koszy,
5) ustawianie nowych koszy (asortyment dostarczony przez ZamawiajÄ
cego),
6) w przypadku koszy na psie odchody dodatkowo uzupeĹnianie zestawĂłw higienicznych do zbierania psich odchodĂłw
7) uzupeĹnianie torebek na psie odchody w zasobnikach
8) naprawa i konserwacja zasobnikĂłw na torebki na psie odchody
9) zamawiajÄ
cy zastrzega sobie prawo zwiÄkszenia lub zmniejszenia iloĹci koszy nie wiÄcej niĹź o 15% w stosunku do liczby, okreĹlonej w zaĹÄ
czniku nr 1 do opisu przedmiotu zamĂłwienia oraz zmiany lokalizacji koszy w zaleĹźnoĹci od bieĹźÄ
cych potrzeb.
2. SprzÄ
tanie przystankĂłw autobusowych na terenie gminy Ĺomianki (wykaz przystankĂłw stanowi zaĹ. nr 2 do opisu przedmiotu zamĂłwienia), obejmujÄ
ce:
1) codzienne opróşnianie koszy przystankowych,
2) naprawÄ i konserwacjÄ koszy na przystankach,
3) wymianÄ caĹych koszy (asortyment dostarczony przez ZamawiajÄ
cego),
4) codzienne sprzÄ
tanie terenu przystankĂłw autobusowych, na dĹugoĹci zatok przystankowych, jednak nie mniej niĹź 40 mb, po 20 mb od sĹupka przystankowego lub wiat przystankowych oraz szerokoĹci utwardzonej powierzchni przystankĂłw do 5 mb od krawÄdzi drogi/zatoki przystankowej (sprzÄ
tanie odpadĂłw, zamiatanie piasku z chodnika, usuwanie przeroĹniÄtych traw, itp.),
5) sprzÄ
tanie odpadĂłw z terenu przystankĂłw odbywaÄ siÄ bÄdzie codziennie w godzinach 500- 700,
6) zamawiajÄ
cy zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji przystankĂłw.
3. Utrzymywanie czystoĹci na drogach zbiorczych (wykaz drĂłg zbiorczych stanowi zaĹ. Nr 3 do opisu przedmiotu zamĂłwienia ).
1) codzienne sprzÄ
tanie odpadĂłw staĹych z poboczy drĂłg o charakterze drĂłg zbiorczych i ich wywĂłz na legalne skĹadowiska odpadĂłw,
2) usuwanie wszystkich odpadĂłw z drĂłg, poboczy i chodnikĂłw, a w szczegĂłlnoĹci: odpadĂłw komunalnych, gaĹÄzi, gruzu lub innych odpadĂłw budowlanych,
3) usuwanie chwastĂłw z urzÄ
dzeĹ przydroĹźnych (odwodnienia, kratki, bezpieczniki etc.)
4) sprzÄ
tanie poboczy w odlegĹoĹci do 10 m od krawÄdzi jezdni w linii prostej,
5) sprzÄ
tanie caĹej powierzchni pasaĹźu przy ul. Warszawskiej pomiÄdzy ul. BaczyĹskiego, a ul. WiĹlanÄ
, z wyĹÄ
czeniem parkingu przy sklepie âMARKETâ oraz parkingu przy sklepie âBiedronkaâ,
6) usuwanie ogĹoszeĹ i reklam ze sĹupĂłw energetycznych oraz drzew, w pasie drogowym,
7) sprzÄ
tanie ulic, poboczy oraz chodnikĂłw po kolizjach drogowych i wywĂłz odpadĂłw do specjalistycznych zakĹadĂłw utylizacji:
ď kaĹźdorazowo po wezwaniu przez upowaĹźnionego przedstawiciela ZamawiajÄ
cego, StraĹźy Miejskiej w Ĺomiankach lub Policji w Ĺomiankach,
ď usuwanie czÄĹci rozbitych pojazdĂłw (z wyĹÄ
czeniem odpadĂłw niebezpiecznych),
ď usuwanie materiaĹĂłw rozsypanych w trakcie kolizji lub ich przewozu (z wyĹÄ
czeniem odpadĂłw niebezpiecznych i takich, do ktĂłrych usuniÄcia niezbÄdny jest specjalistyczny sprzÄt, jak dĹşwigi, itp.),
ď usuwanie zabitych zwierzÄ
t z drĂłg lub innych miejsc na terenie gminy Ĺomianki, oraz ich wywĂłz do specjalistycznych zakĹadĂłw utylizacji.
4. Utrzymanie czystoĹci na drogach gminnych i lokalnych na terenie gminy Ĺomianki (wykaz drĂłg stanowi zaĹ. Nr 4 do opisu przedmiotu zamĂłwienia).
1) jednorazowo w kaĹźdym miesiÄ
cu,
2) sprzÄ
tanie odpadĂłw staĹych z poboczy drĂłg i ich wywĂłz na legalne skĹadowiska odpadĂłw,
3) usuwanie wszystkich odpadĂłw z drĂłg, poboczy i chodnikĂłw, a w szczegĂłlnoĹci: odpadĂłw komunalnych, gaĹÄzi, gruzu lub innych odpadĂłw budowlanych,
4) sprzÄ
tanie poboczy w odlegĹoĹci do 5 m od krawÄdzi jezdni w linii prostej,
5) usuwanie ogĹoszeĹ i reklam ze sĹupĂłw energetycznych oraz drzew w pasie drogowym.
6) sprzÄ
tanie ulic, poboczy oraz chodnikĂłw po kolizjach drogowych i wywĂłz odpadĂłw do specjalistycznych zakĹadĂłw utylizacji:
ď kaĹźdorazowo po wezwaniu przez upowaĹźnionego przedstawiciela ZamawiajÄ
cego, StraĹźy Miejskiej w Ĺomiankach,
ď usuwanie czÄĹci rozbitych pojazdĂłw (z wyĹÄ
czeniem odpadĂłw niebezpiecznych),
ď usuwanie materiaĹĂłw rozsypanych w trakcie kolizji lub ich przewozu (z wyĹÄ
czeniem odpadĂłw niebezpiecznych i takich, do ktĂłrych usuniÄcia niezbÄdny jest specjalistyczny sprzÄt, jak dĹşwigi, itp.),
ď usuwanie zabitych zwierzÄ
t z drĂłg lub innych miejsc na terenie gminy Ĺomianki, oraz ich wywĂłz do specjalistycznych zakĹadĂłw utylizacji.
5. SprzÄ
tanie piasku z ulic, chodnikĂłw i parkingĂłw (wykaz ulic, chodnikĂłw i parkingĂłw objÄtych sprzÄ
taniem stanowi zaĹ. Nr 5 do opisu przedmiotu zamĂłwienia), wraz z wywozem na legalne skĹadowisko:
1) jednorazowo w miesiÄ
cach: kwiecieĹ, maj, czerwiec, lipiec, sierpieĹ, wrzesieĹ, paĹşdziernik; w dniach od 01 do 15 kaĹźdego miesiÄ
ca,
2) zakres sprzÄ
tania obejmuje zebranie piasku i usuniÄcie przeroĹniÄtych traw z pasa bezpieczeĹstwa jezdni i chodnikĂłw,
3) sprzÄ
tanie obejmuje teren:
- w przypadku jezdni â pas o szerokoĹci 1 m wzdĹuĹź krawÄdzi jezdni, w tym pas bezpieczeĹstwa (jeĹźeli jest) oraz czÄĹÄ jezdni przylegajÄ
ca do pasa bezpieczeĹstwa lub krawÄdzi jezdni,
- w przypadku chodnikĂłw â caĹej powierzchni chodnikĂłw,
- w przypadku parkingĂłw â caĹej powierzchni parkingĂłw.
6. Interwencyjne oczyszczanie placĂłw, ulic przed i po uroczystoĹciach oraz imprezach masowych wg wskazaĹ ZamawiajÄ
cego. Wykonawca zobowiÄ
zuje siÄ do podjÄcia dziaĹaĹ w terminie nie dĹuĹźszym niĹź wskazany w ofercie.
7. Usuwanie plakatĂłw i ogĹoszeĹ z tablic i sĹupĂłw ogĹoszeniowych:
1) jednorazowo w miesiÄ
cach: styczeĹ, luty, marzec, kwiecieĹ, maj, czerwiec, lipiec, sierpieĹ, wrzesieĹ, paĹşdziernik, listopad, grudzieĹ; w dniach od 01 do 15 kaĹźdego miesiÄ
ca.
8. SprzÄ
tanie rejonu jez. Dziekanowskiego, jez. KieĹpiĹskiego, przeprawy promowej raz na tydzieĹ w miesiÄ
cach: kwiecieĹ, maj, czerwiec, lipiec, sierpieĹ, wrzesieĹ, paĹşdziernik.
9. Inne interwencyjne prace porzÄ
dkowe wskazane przez ZamawiajÄ
cego. Wykonawca zobowiÄ
zuje siÄ do podjÄcia dziaĹaĹ w terminie nie dĹuĹźszym niĹź wskazany w ofercie.
3.2 SzczegĂłĹowy opis przedmiotu zamĂłwienia, terminy oraz warunki realizacji i pĹatnoĹci zawarte sÄ
w zaĹÄ
cznikach do SIWZ 3 i 4.
II.4) Informacja o czÄĹciach zamĂłwienia:ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
Nie
II.5) GĹĂłwny Kod CPV:
90600000-3
Dodatkowe kody CPV:
90611000-3