Dostawa środków czyszczących oraz dozowników i pojemników...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa środków czyszczących oraz dozowników i pojemników do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania: Zadanie nr 1 Dostawa środków czyszczących do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu Zadanie nr 2 Dostawa wraz z montażem dozowników mydła, pojemników na papier i ręczniki oraz pojemników do segregacji odpadów do żłobka nr 6 przy ul. Krowiej 1 we Wrocławiu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWrocławski Zespół Żłobków
  • Data publikacji ogłoszenia2017-03-15
  • Numer ogłoszenia2017/2017/44333
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 44333 - 2017 z dnia 2017-03-15 r.
Wrocław: Dostawa środków czyszczących oraz dozowników i pojemników do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania: Zadanie nr 1 Dostawa środków czyszczących do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu Zadanie nr 2 Dostawa wraz z montażem dozowników mydła, pojemników na papier i ręczniki oraz pojemników do segregacji odpadów do żłobka nr 6 przy ul. Krowiej 1 we Wrocławiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 31503

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków, krajowy numer identyfikacyjny 021545051, ul. ul. Fabryczna  15, 53-609  Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. +4871 365 03 46, faks +4871 365 03 47, e-mail przetargi@wzz.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.wzz.wroc.pl)
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków czyszczących oraz dozowników i pojemników do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania: Zadanie nr 1 Dostawa środków czyszczących do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu Zadanie nr 2 Dostawa wraz z montażem dozowników mydła, pojemników na papier i ręczniki oraz pojemników do segregacji odpadów do żłobka nr 6 przy ul. Krowiej 1 we Wrocławiu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Rodzaj zamówienia: dostawa 2) Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa środków czyszczących oraz dozowników i pojemników do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania: Zadanie nr 1 Dostawa środków czyszczących do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu Zadanie nr 2 Dostawa wraz z montażem dozowników mydła, pojemników na papier i ręczniki oraz pojemników do segregacji odpadów do żłobka nr 6 przy ul. Krowiej 1 we Wrocławiu 3) Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany: w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2.1 do SIWZ – dla zadania nr 1 w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2.2 do SIWZ – dla zadania nr 2 4) Przedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 4.1) Dla zadania nr 1 39.83.00.00-9- środki czyszczące; 39.80.00.00-0- środki czyszczące i polerujące; 24.96.00.00-1- różne środki chemiczne; 33.71.19.00-6 – mydła, 33.71.15.40-4- kremy i płyny parafarmaceutyczne. 4.2) Dla zadania nr 2 39.51.44.00-2 – automatyczne zasobniki na ręczniki papierowe; 39.83.17.00-3 – automatyczne dozowniki mydła. 5) Dostawa przedmiotu zamówienia: 5.1)zadanie nr 1 będzie odbywać się do n/w obiektów Zamawiającego: Żłobek nr 1 ul. Lwowska 20, Wrocław, Żłobek nr 2 ul. Zemska 33, Wrocław, Żłobek nr 3 ul. Białowieska 27, Wrocław, Żłobek nr 4ul. Kłodnicka 25, Wrocław, Żłobek nr 5ul. Dokerska 5, Wrocław, Żłobek nr 6ul. Krowia 1, Wrocław, Żłobek nr 7 ul. Drukarska 9, Wrocław, Żłobek nr 8 ul. Sądowa 6, Wrocław, Żłobek nr 9 ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, Żłobek nr 10ul. H. Brodatego 17, Wrocław, Żłobek nr 11 ul. Hubska 39, Wrocław, Żłobek nr 12 ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław, Żłobek nr 13 ul. Wieczysta 107, Wrocław, Żłobek nr 14 ul. Mulicka 4c, Wrocław, Żłobek nr 15 ul. Łukowa 37, Wrocław, Budynek administracyjny – ul. Fabryczna 15, Wrocław. 5.2) zadanie nr 2 nastąpi do żłobka nr 6 ul. Krowia 1 50-149 Wrocław. Konkretne miejsca zamontowania dozowników i pojemników zostały wskazane w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2.2 do SIWZ w kolumnie opis przedmiotu zamówienia. 6) Pozostałe wymagania dla przedmiotu zamówienia – zadanie nr 1 6.1)Przedmiot zamówienia musi być oryginalnie zapakowany, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm w zakresie ich obowiązującym i posiadać polskie napisy na opakowaniu jednostkowym. 6.2)Asortyment wymieniony w załączniku nr 2.2 do SIWZ Formularzu asortymentowo- cenowym musi posiadać certyfikaty, dokumenty potwierdzające dopuszczenie preparatów do kontaktu z żywnością (dotyczy wszystkich produktów używanych w kuchni) oraz karty charakterystyki substancji niebezpiecznych zgodnie z Ustawą z dnia 25 lutego 2011 r o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U.2015.1203) jak również z innymi obowiązującymi przepisami. 6.3)Asortyment musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności znakiem bezpieczeństwa, posiadać znak CE oraz piktogram (znak) wskazujący, że zaproponowany asortyment ma dopuszczenie do kontaktu z żywnością- dotyczy preparatów stosowanych w kuchni. Znak ten musi być umieszczony na opakowaniu jednostkowym. 6.4)Wykonawca dostarczy przedmiot umowy z minimum 12 miesięcznym terminem ważności licząc od daty dostawy do Zamawiającego. 6.5) Zaproponowany asortyment musi być wysokiej jakości, zaleca się aby był wyprodukowany przez Firmy posiadające System Zarzadzania Jakością z Międzynarodową normą ISO 9001:2008 czyli PN-EN 9001:2009. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne do opisanych w Formularzu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik nr 2.1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo - cenowym. 6.6)Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (zapach, barwa) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. 7) Pozostałe wymagania dla przedmiotu zamówienia – zadanie nr 2 7.1) Wykonawca, jeśli uzna, iż jest to niezbędne, winien dokonać na własny koszt wizji lokalnej w miejscach zamontowania dozowników i pojemników. W celu umówienia się na wizję Wykonawca winien skontaktować się z kierownikiem Żłobka nr 6 panią Martą Staszewską tel. 71/365-03-06 mail: zlobek6@wzz.wroc.pl
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 39830000-9
Dodatkowe kody CPV: 39800000-0, 24960000-1, 33711900-6, 33711540-4, 39514400-2, 39831700-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zadanie nr 1 Dostawa środków czyszczących do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w części nr 2. Zadanie nr 2 Dostawa wraz z montażem dozowników mydła, pojemników na papier i ręczniki oraz pojemników do segregacji odpadów do żłobka nr 6 przy ul. Krowiej 1 we Wrocławiu Znak postępowania: ZP-17/WZŻ/2017 zostało unieważnione. Podstawa prawna – art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2015.2164 z późniejszymi zmianami) zwanej dalej ustawą Pzp. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3”. Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 06.03.2017 r. do godziny 10:00 nie została złożona żadna oferta w zakresie zadania nr 2.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT26882.60
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
HURTOWNIA „ B E N I T A " Grażyna Błasiak ,  g.blasiak@wp.pl,  ul. Parkowa 12,  56-400,  Oleśnica,  kraj/woj. dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 36315,44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36315.44
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 44409.05
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Podział geodezyjny nieruchomości
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Wrocław: 2017/2017/41807
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Wrocław: 2017/2017/46338
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: DOSTAWA MASY ASFALTOWEJ NA ZIMNO WRAZ Z TRANSPORTEM DO OBWODU DROGOWEGO W OPALENICY ORAZ OBWODU DROGOWEGO W WOLSZTYNIE
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Dostawa zakrywek koronkowych (kapsli) dla potrzeb PUC S.A. CPV – 44618300-8
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI