Ogłoszenie nr 74522 - 2017
z dnia 2017-04-26 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Rumia, krajowy numer identyfikacyjny
52525700000, ul.
ul. Sobieskiego
7,
84230
Rumia, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
586 719 410, faks
586 796 517, e-mail
zamowieniapubliczne@um.rumia.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.rumia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zamówienie uzupełniające do postępowania pn.: „Odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Rumi i ich zagospodarowania w lutym i marcu 2017 roku w sektorze II”
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.27.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest zamówienie uzupełniające dot. odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Rumi w sektorze II i ich zagospodarowania w lutym i marcu 2017 roku.
2. Opis przedmiotu zamówienia, zwanym dalej ”OPZ”, stanowi załącznik Nr 4 do OWZ.
3. Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany do zatrudniania na podstawie umowy o pracę [tj. regularne wykonywanie pracy osobiście w ustalonym miejscu i czasie wskazanym prze pracodawcę, pod jego nadzorem (zgodnie z art. 22 § 1 kodeksu pracy)] osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób: comiesięczne oświadczenie wykonawcy o stanie zatrudnienia osób. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę lub przez pracodawcę przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby.
2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt 1 i 3, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 1, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu
3) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: operatorzy urządzeń mechanicznych, kierowcy, pracownicy fizyczni wykonujący prace w ramach zamówienia.
4. Oferowana usługa musi odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, opisanym w niniejszych OWZ, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi dla przedmiotu zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do OWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90513100-7
Dodatkowe kody CPV:
90000000-7,
90512000-9,
90511200-4,
90500000-2
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT187775.00 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o. o. ,
,
ul. Dębogórska 148,
84-230,
Rumia, kraj/woj.
pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 202297.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 202297.00 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 202297.00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 6 ust. 1 pkt 6
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Uzasadnieniem udzielenia przedmiotowego zamówienia jest:
1.Nieprzekraczalny termin 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego, gdyż zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 1 lutego 2017 r. (postępowanie nr ZP.271.02.2017).
2. Wartość zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający w specyfikacji istotnych warunków zamówienia przewidział, że zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług będą stanowiły nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
3. Zamawiający przewidział udzielanie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2017/S 008-011909 z dnia 12.01.2017 r. (sekcja II.1.4) oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdz. III.
4.Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co zamówienie podstawowe. W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać tego samego rodzaju prace co w zamówieniu podstawowym. W związku z tym zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
5. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego – nr ZP.271.02.2017. Biorąc pod uwagę powyższe udzielenie przedmiotowego zamówienia jest zasadne i spełnia wszystkie przesłanki określone w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.).