Usługi zbierania śmieci oraz prace porządkowe – 5 zadań częściowych. OP.SOP.ZP.0

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi zbierania śmieci oraz prace porządkowe – 5 zadań częściowych. OP.SOP.ZP.016.II.51.2016.U
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoinny: Państwowa osoba prawna.
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyAgencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu
  • Data publikacji ogłoszenia2017-01-11
  • Numer ogłoszenia2017/2016/5772
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 5772 - 2017 z dnia 2017-01-11 r.
Opole: Usługi zbierania śmieci oraz prace porządkowe – 5 zadań częściowych. OP.SOP.ZP.016.II.51.2016.U
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 319142-2016

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu, krajowy numer identyfikacyjny 010344708, ul. 1 Maja  6, 45-068  Opole, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 774000900, faks 774000951, e-mail opole@anr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa osoba prawna.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi zbierania śmieci oraz prace porządkowe – 5 zadań częściowych. OP.SOP.ZP.016.II.51.2016.U
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
OP.SOP.ZP.016.II.51.2016.U
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 90511300-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Usunięcie śmieci, odpadów komunalnych i innych odpadów z działki nr 351 położonej w obrębie Górka Siewierska, gmina Psary, powiat będziński, woj. śląskie.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT5979.70
Walutapln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Eurocity Recykling Poland Sp. z o. o.,  ,  ul. Plac Solny 14/3,  50-062,  Wrocław. ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3490
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3490
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7500
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Usunięcie śmieci, odpadów komunalnych i innych odpadów z działek nr 222/5 i 222/6, położonych przy ulicy Armii Krajowej w Kędzierzynie-Koźlu, woj. opolskie.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT1500
Walutapln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
NERGAL Grzegorz Nazim ,,  ,  ul. Sobótki 36,,  45-838,  Opole,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1722
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1722
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4500
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Usunięcie śmieci, odpadów komunalnych i innych odpadów z działki nr 4994/13, 4994/14, 4994/113 i 4994/103, położonych przy ulicach A. Mickiewicza i K. Wielkiego w Strzelcach Opolskich, powiat strzelecki, woj. opolskie.
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 85 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zapisami ogłoszenia o zamówieniu sekcja IV ust. 6.3. oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia rozdziałem XII ust. 12.1. wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosując znowelizowane przepisy ustawy prawa zamówień publicznych, wezwał wykonawców do uzupełnienia brakującej dokumentacji wyznaczając im stosowny termin do przedłożenia brakującej dokumentacji. Zamawiający wezwał również wykonawcę, który złożył oferty najkorzystniejsze na zadanie częściowe nr 2, 3 i 5 do przedłożenia wyjaśnień w zakresie rażąco niskiej ceny wyznaczając stosowny termin. Przedmiotowy wykonawca po upływie wyznaczonego terminu przesłał do zamawiającego informację, że złożone oferty zawierają rażąco niską cenę z uwagi na błąd jaki popełnił przy ich sporządzaniu. Zamawiający wezwał kolejną ofertę najkorzystniejszą do wyjaśnienia cen na zadania częściowe nr 2, 3 i 5. W zakresie przedmiotowych zadań częściowych kolejny wykonawca wyjaśnił że zaoferowane ceny są niedoszacowane i zawierają rażąco niską cenę. W związku z przedłużającą się procedurą udzielenia zamówienia tj. uzupełnianie brakującej dokumentacji, a w szczególności wyjaśnianiem cen ofertowych w zakresie rażąco niskiej ceny, w terminie związania z ofertą zamawiający nie dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na zadania częściowe nr 2, 3 i 5. Brak wyboru oferty najkorzystniejszej na zadanie częściowe nr 2, 3 i 5 powoduje obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zwarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający stosując art. 93 ust. 1 pkt 7 z uwzględnieniem art. 146 ust. 6 ustawy Pzp stwierdził, że niedające się usunąć wady, które mają lub mogą mieć wpływ na wynik postępowania stanowią przesłankę jego unieważnienia, co zostało potwierdzone m. in. w wyrokach Krajowej Izby Odwoławczej nr KIO 1689/11 z dnia 24-08-2016r., KIO 1033/11 z dnia 02-06-2011r. Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważniania zadanie częściowe nr 2, 3 i 5 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 146 ust. 6 ustawy Pzp.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT12098.07
Walutapln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Usunięcie śmieci, odpadów komunalnych i innych odpadów z działki nr 2257/20, położonej przy ulicy Głubczyckiej w Kędzierzynie-Koźlu, woj. opolskie.
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 85 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zapisami ogłoszenia o zamówieniu sekcja IV ust. 6.3. oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia rozdziałem XII ust. 12.1. wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosując znowelizowane przepisy ustawy prawa zamówień publicznych, wezwał wykonawców do uzupełnienia brakującej dokumentacji wyznaczając im stosowny termin do przedłożenia brakującej dokumentacji. Zamawiający wezwał również wykonawcę, który złożył oferty najkorzystniejsze na zadanie częściowe nr 2, 3 i 5 do przedłożenia wyjaśnień w zakresie rażąco niskiej ceny wyznaczając stosowny termin. Przedmiotowy wykonawca po upływie wyznaczonego terminu przesłał do zamawiającego informację, że złożone oferty zawierają rażąco niską cenę z uwagi na błąd jaki popełnił przy ich sporządzaniu. Zamawiający wezwał kolejną ofertę najkorzystniejszą do wyjaśnienia cen na zadania częściowe nr 2, 3 i 5. W zakresie przedmiotowych zadań częściowych kolejny wykonawca wyjaśnił że zaoferowane ceny są niedoszacowane i zawierają rażąco niską cenę. W związku z przedłużającą się procedurą udzielenia zamówienia tj. uzupełnianie brakującej dokumentacji, a w szczególności wyjaśnianiem cen ofertowych w zakresie rażąco niskiej ceny, w terminie związania z ofertą zamawiający nie dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na zadania częściowe nr 2, 3 i 5. Brak wyboru oferty najkorzystniejszej na zadanie częściowe nr 2, 3 i 5 powoduje obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zwarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający stosując art. 93 ust. 1 pkt 7 z uwzględnieniem art. 146 ust. 6 ustawy Pzp stwierdził, że niedające się usunąć wady, które mają lub mogą mieć wpływ na wynik postępowania stanowią przesłankę jego unieważnienia, co zostało potwierdzone m. in. w wyrokach Krajowej Izby Odwoławczej nr KIO 1689/11 z dnia 24-08-2016r., KIO 1033/11 z dnia 02-06-2011r. Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważniania zadanie częściowe nr 2, 3 i 5 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 146 ust. 6 ustawy Pzp.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT13677.17
Walutapln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 5   NAZWA: Usunięcie śmieci, odpadów komunalnych, gruzu, drewna i innych odpadów z nieruchomości oznaczonej nr działek 514 i 515 km 18 , położonych w obrębie Odcinek, Gm. Rudniki, pow. Olesno.
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 85 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zapisami ogłoszenia o zamówieniu sekcja IV ust. 6.3. oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia rozdziałem XII ust. 12.1. wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosując znowelizowane przepisy ustawy prawa zamówień publicznych, wezwał wykonawców do uzupełnienia brakującej dokumentacji wyznaczając im stosowny termin do przedłożenia brakującej dokumentacji. Zamawiający wezwał również wykonawcę, który złożył oferty najkorzystniejsze na zadanie częściowe nr 2, 3 i 5 do przedłożenia wyjaśnień w zakresie rażąco niskiej ceny wyznaczając stosowny termin. Przedmiotowy wykonawca po upływie wyznaczonego terminu przesłał do zamawiającego informację, że złożone oferty zawierają rażąco niską cenę z uwagi na błąd jaki popełnił przy ich sporządzaniu. Zamawiający wezwał kolejną ofertę najkorzystniejszą do wyjaśnienia cen na zadania częściowe nr 2, 3 i 5. W zakresie przedmiotowych zadań częściowych kolejny wykonawca wyjaśnił że zaoferowane ceny są niedoszacowane i zawierają rażąco niską cenę. W związku z przedłużającą się procedurą udzielenia zamówienia tj. uzupełnianie brakującej dokumentacji, a w szczególności wyjaśnianiem cen ofertowych w zakresie rażąco niskiej ceny, w terminie związania z ofertą zamawiający nie dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na zadania częściowe nr 2, 3 i 5. Brak wyboru oferty najkorzystniejszej na zadanie częściowe nr 2, 3 i 5 powoduje obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zwarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający stosując art. 93 ust. 1 pkt 7 z uwzględnieniem art. 146 ust. 6 ustawy Pzp stwierdził, że niedające się usunąć wady, które mają lub mogą mieć wpływ na wynik postępowania stanowią przesłankę jego unieważnienia, co zostało potwierdzone m. in. w wyrokach Krajowej Izby Odwoławczej nr KIO 1689/11 z dnia 24-08-2016r., KIO 1033/11 z dnia 02-06-2011r. Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważniania zadanie częściowe nr 2, 3 i 5 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 146 ust. 6 ustawy Pzp.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT11898.01
Walutapln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Opole: Dostawa oleju napędowego i oleju opałowego na potrzeby Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Opolu
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Odbieranie i transport od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Łaziska odpadów komunalnych w 2017 r
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Dygowo.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI