II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ
cego: OdbiĂłr i zagospodarowanie odpadĂłw komunalnych pochodzÄ
cych ze statutowej dziaĹalnoĹci Gminy Pyskowice
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
GK/RK.271.009.2016
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia (wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
Przedmiotem
zamĂłwienia jest: OdbiĂłr i zagospodarowanie odpadĂłw komunalnych pochodzÄ
cych ze statutowej dziaĹalnoĹci
Gminy Pyskowice Opis przedmiotu zamĂłwienia: 1. OdbiĂłr i
zagospodarowanie odpadĂłw komunalnych pochodzÄ
cych ze statutowej dziaĹalnoĹci Gminy Pyskowice; miejsca
lokalizacji i czÄstotliwoĹci wywozu odpadĂłw wraz z okreĹleniem iloĹci pojemnikĂłw, okreĹla zaĹÄ
cznik nr 5 do
SIWZ â kod odpadĂłw 20 02 01, 20 02 03 20 03 01, 20 03 02, w szacunkowej iloĹci ~ 3130 m3 - iloĹÄ
wywozĂłw gwarantowanych w okresie 2 lat realizacji zamĂłwienia (wywozĂłw jednostkowych): 1166. 2. Odpady
staĹe bÄdÄ
gromadzone w znormalizowanych pojemnikach Wykonawcy o objÄtoĹci 0,12 m3 i 1,1 m3 oraz
kontenerach o objÄtoĹci 7m3 oddanych przez WykonawcÄ do korzystania ZamawiajÄ
cemu. W ramach realizacji
zadania pn.: âOdbiĂłr i zagospodarowanie odpadĂłw pochodzÄ
cych ze statutowej dziaĹalnoĹci Gminy Pyskowiceâ
Wykonawca zobowiÄ
zany jest do: 1. Wykonywania prac zgodnie z ustalonym harmonogramem (zaĹÄ
cznik nr 5 do siwz)
oraz realizacji dodatkowych wywozĂłw, poza ustalonym harmonogramem na telefoniczne zgĹoszenie
ZamawiajÄ
cego, w liczbie nie wiÄkszej niĹź 206 wywozĂłw jednostkowych, w okresie 2 lat realizacji zamĂłwienia.
W ramach realizacji dodatkowych wywozĂłw ZamawiajÄ
cy zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy
rĂłwnieĹź w dni ustawowo wolne od pracy, w tym niedziele i ĹwiÄta. Wymagany czas reakcji realizacji
dodatkowych wywozĂłw maksymalnie 12 godzin od zlecenia ZamawiajÄ
cego (wynagrodzenie w ramach
dodatkowych wywozĂłw wypĹacane bÄdzie za faktycznie wykonane wywozy). ZgĹoszenie w dni robocze moĹźe
nastÄ
piÄ w godz. 7.30 â 15.30, a w pozostaĹe dni w godz. Od 8.00 â 13.00.W zwiÄ
zku z powyĹźszym
wynagrodzenie bÄdzie wypĹacane za prace wynikajÄ
ce z harmonogramu (wywozy gwarantowane) oraz za
faktycznie wykonane wywozy dodatkowe (wynagrodzenie wyliczone na podstawie zrealizowanych wywozĂłw
dodatkowych i ceny jednostkowej za wywĂłz, zaoferowanej w ofercie Wykonawcy). Podana iloĹÄ wywozĂłw
dodatkowych ma charakter szacunkowy i moĹźe ulec zmianie zmniejszeniu w zaleĹźnoĹci od potrzeb
ZamawiajÄ
cego. 2. Dostarczenia i ustawienia kontenera/pojemnika do gromadzenia odpadĂłw w miejscach
wskazanych przez ZamawiajÄ
cego w ciÄ
gu 24h od podpisania umowy, lecz nie wczeĹniej niĹź 01.01.2017 r. 3. Do kaĹźdorazowego uprzÄ
tniÄcia odpadĂłw znajdujÄ
cych siÄ wokóŠpojemnikĂłw i kontenerĂłw, bezpoĹrednio po
wywozie. 4. Odstawiania opróşnionych kontenerów i pojemników na miejsce ich lokalizacji. 5. Zabezpieczenia
dodatkowych kontenerĂłw o pojemnoĹci 7m3, w okresie: ĹwiÄ
t Wielkanocnych (12.04. â 20.04.2017 r.; 28.03.
05.04.2018 r.), w iloĹci 4 sztuk, ĹwiÄta ZmarĹych (28.10. â 04.11.2017 r.; 28.10. â 04.11.2018 r.), w iloĹci 4
sztuk ĹwiÄ
t BoĹźego Narodzenia (22.12. â 28.12.2017 r.; 22.12. â 28.12.2018 r.), w iloĹci 4 sztuk i ustawienia
ich w miejscach i w liczbie wskazanej przez ZamawiajÄ
cego na jego wezwanie. 6. Realizacji zamĂłwienia przy
wykorzystaniu sprzÄtu â pojazdĂłw: Nazwa i opis wymaganego sprzÄtu Wymagana iloĹÄ SamochĂłd ciÄĹźarowy
typu Ĺmieciarka 1 szt. SamochĂłd ciÄĹźarowy typu kontenerowiec 2 szt. 6.1. Pojazdy powinny byÄ w peĹni
sprawne, posiadaÄ aktualne badania techniczne, byÄ dopuszczone do ruchu oraz oznakowane nazwÄ
przedsiÄbiorcy. 6.2. Transportowane odpady winny byÄ zabezpieczone przed ich wysypaniem, rozwiewaniem. W
przypadku wysypania lub rozwiewania odpadĂłw Wykonawca obowiÄ
zany jest do natychmiastowego uprzÄ
tniÄcia
odpadĂłw. 6.3. Pojazdy do odbierania odpadĂłw komunalnych powinny speĹniaÄ wymagania Dyrektywy 98/69/C
(normy dopuszczalnej emisji spalin) â co najmniej norma Euro 4. Na formularzu oferty Wykonawca oĹwiadczy
jakie normy emisji spalin posiadajÄ
pojazdy przy pomocy ktĂłrych bÄdzie realizowaĹ zamĂłwienie. W przypadku
awarii samochodu odbierajÄ
cego odpady Wykonawca zapewni na czas jego naprawy inny samochĂłd speĹniajÄ
cy
wymagania w zakresie normy emisji spalin Euro co najmniej takiej jak samochodu, ktĂłry jest zastÄpowany. 7.
Posiadania bazy magazynowo â transportowej usytuowanej i wyposaĹźonej zgodnie z wymaganiami opisanymi w
rozporzÄ
dzeniu Ministra Ĺrodowiska z dnia 11 stycznia 2013r. (Dz. U. z 2013r. poz. 122) w sprawie
szczegĂłĹowych wymagaĹ w zakresie odbierania odpadĂłw komunalnych od wĹaĹcicieli nieruchomoĹci. Ponadto w
ramach realizacji przedmiotu zamĂłwienia Wykonawca zobowiÄ
zany jest do: 1. Przekazania zmieszanych
odpadĂłw komunalnych oraz odpadĂłw zielonych do Regionalnej Instalacji Przetwarzania OdpadĂłw Komunalnych
wĹaĹciwej dla Regionu II, w skĹad ktĂłrego wchodzi Gmina Pyskowice â zgodnie z Planem gospodarki odpadami
dla wojewĂłdztwa ĹlÄ
skiego 2014 (z późniejszymi zmianami). Ceny jednostkowe netto oraz wartoĹÄ caĹkowita
umowy brutto ustalona jest na caĹy okres obowiÄ
zywania umowy i nie podlegajÄ
zmianie, za wyjÄ
tkiem sytuacji
opisanych we wzorze umowy â zaĹÄ
cznik nr 6 do siwz. Wykonawca musi przewidzieÄ wszystkie okolicznoĹci,
ktĂłre mogÄ
wpĹynÄ
Ä na przedmiot zamĂłwienia.
II.4) Informacja o czÄĹciach zamĂłwienia:ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
Nie
II.5) GĹĂłwny Kod CPV:
90511000-2
Dodatkowe kody CPV:
90511100-3